دانلود سریال
The Rookie تازه کار

3319 تعداد بازدید
User 4
10
/
9.5
AnimeList Rating
User 75829
10
/
8
IMDB Rating
109
/
109
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Rookie (تازه کار) به صورت رایگان به صورت کامل
دانلود سریال The Rookie (تازه کار) به صورت رایگان به صورت کامل

خلاصه داستان سریال The Rookie

در این مجموعه با فردی به نام جان نولان آشنا می شوید که مردی 45 ساله است. سریال The Rookie قصد دارد زندگی او را پس از طلاق نشان داده و برای مخاطب به تصویر بکشد. او که به تازگی از همسر خود جدا شده است در پنسیلوانیا زندگی می کند. اما مدت زیادی از زمان پس از طلاق او در این ایالت نمی گذرد که مجبور می شود به لس آنجلس برود. او لس آنجلس را برای یافتن شغلی جدید، انتخاب کرده است. اداره پلیس لس آنجلس یک جای خالی برای گرفتن نیروی جدید داشت که جان آن را پر کرد. 

 

مجموعه تازه کار

این فرد که مضمون اصلی سریال The Rookie بنا بر زندگی آن نوشته و فیلمبرداری شده، فردی است که از آکادمی پلیس فارغ التحصیل و بلافاصله در آنجا مشغول به کار می شود. تمامی افراد آن مکان، جان نولان را به عنوان مسن ترین پلیس تازه کار می شناسند. 

شغلی که این فرد برای ادامه زندگی خودش انتخاب کرده، دارای ماهیتی خطرناک و کمی پیچیده است که نمی توان اتفاقاتی که ممکن است رخ دهند را پیش بینی کرد. در هر صورت، جان از موضع خود پایین نیامده و قصد دارد با این چالش ها کنار بیاید و به عنوان یک مامور پلیس شناخته شود. 

 

سریال The Rookie

الکس هاولی، نام فردی است که ساختن مجموعه (تازه کار) را در ژانر های کمدی-دارم و همچنین داستان-جنایی به عهده گرفت. می توان از مرسدس میسون، ناتان فیلیون، تیتوس مکین، الیسا دیاز، ملیسا اونیل، ریچارد تی جونز، اریک وینتر و افتون ویلیامسون به عنوان برخی از بازیگران مطرح این سریال نام برد. 

نام این مجموعه کمدی جنایی، از روی شخصیت جان نولان گرفته شده است؛ او فردی بود که در دهه 40 سالگی، به عنوان یک تازه کار در اداره پلیس شناخته می شد. ناتان فیلیون که رهبر این سریال است، گفته داستان این مجموعه بر اساس زندگی واقعی ساخته شده است.

تازه کار که محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی تولید شده، دارای هفت فصل است. این هفت فصل، دارای پیکربندی 80 قسمته است که هر قسمت در حدود 43 دقیقه خلاصه می شود. میشل گرکو وظیفه تهیه کنندگی تازه کار را بر عهده داشت. 

تمامی قسمت های The Rookie در کالیفرنیا و لس آنجلس تصویر برداری شدند. شبکه ای بی سی (ABC) آمریکا به عنوان تنها شبکه ای شناخته می شود که وظیفه پخش و انتشار تمامی قسمت های تازه کار را بر عهده داشت. 

 

نقد سریال 

با توجه به آنکه این سریال جنایی-درام بر اساس داستان واقعی ساخته شده، می تواند در نوع خود، یکی از بهترین ها و پر بیننده ترین ها باشد. هر قسمت دارای ماجرایی بسیار جذاب است که روی خط درستی از داستان قرار گرفته و همه چیز را به صورت پیوسته با موضوع اصلی بیان می کند. 

با اینکه تازه کار به مسائل جنایی و ماجراجویانه می پردازد، اما در عین حال دارای سکانس های خنده دار و کمدی بسیاری است. اگر در رنج سنی میانسالی قرار دارید، می توانید با دیدن The Rookie، با شخصیت اصلی آن همزاد پنداری کنید. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-11-21 05:24:02
    سلام...لطفا فصل های اول رو هم 1080 بذارین
  • 1401-09-30 16:58:25
    زیرنویس فصل 5 نمیخواید بزارید؟
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.