دانلود سریال
The Flash فلش

9162 تعداد بازدید
User 27
10
/
7.77
AnimeList Rating
User 362696
10
/
7.5
IMDB Rating
184
/
184
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Flash (فلش) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا
دانلود سریال The Flash (فلش) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا

خلاصه داستان سریال The Flash

این مجموعه تلویزیونی، زندگی فردی به نام بری آلن را روایت کرده و به تصویر می کشد. بری در سریال The Flash به عنوان یک فرد دانشمند شناخته می شود که در 11 سالگی او، مادرش به دست یک موجود بسیار عجیب و غریب کشته شد. 

حالا که چندین سال از آن ماجرا می گذرد و بری در مرحله جوانی قرار دارد، طی یک اتفاق ناگوار به کما می رود. این اتفاق مربوط به انفجار در آزمایشگاه استار است. او در این شرایط، در برابر ذرات شتاب دهنده قرار گرفته و با توجه به این مسئله، وارد مرحله کما می شود. 

پس از طی شدن دوران کمای بری آلن بود که او متوجه قدرتی عجیب و غریب در خودش می شود. او حس می کند که می تواند با سرعتی بسیار سریع، مسیر زیادی را بدون اینکه کسی متوجه او شود طی کند. تا این بخش از ماجرا در سریال The Flash، تنها دوستان بری هستند که از این اوضاع خبر دارند. 

بری آلن کم کم متوجه می شود که تنها او از این قدرت برخوردار نیست و بسیاری از افراد دیگری هم که در این انفجار بودند، می توانند با سرعتی بسیار زیاد حرکت کنند، اما آن ها از این قابلیت خود در جهت درستی استفاده نمی کنند! 

 

سریال The Flash

با توجه به آنکه شخصیت بری آلن در مجموعه فلش، سعی می کند افراد دیگر که درگیر این ماجرا شده اند را شناسایی کرده و جان مردم جهان را نجات دهد، به عنوان یک ابر قهرمان شناخته می شود. بنا بر این موضوع، می توان ژانر قالب The Flash را ژانر ابرقهرمانی دانست. 

البته در کنار آن، ژانر های درام، ماجراجویی، علمی تخیلی و اکشن هم خودنمایی می کنند. اندرو کریزبرگ، دیوید ناتر و گرگ برلانتی به عنوان سازندگان فلش شناخته می شوند. این سریال، یکی از محصولات کشور آمریکا بوده و زبان اصلی آن هم انگلیسی است. 

کندیس پتن، دانیل پانابیکر، ریک کازنت، تدی سیرس، گرنت گاستین، کارلوس والدس، تام کاوانا، ونتورت میلر، بریتنی اولدفورد و کینان لانسدیل، از بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند. تلویزیون شرکت سی دابلیو و برادران وارنر از تولیدکنندگان The Flash هستند. 

تا به حال 9 فصل از این مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی ساخته شده و مورد انتشار قرار گرفته است. هر قسمت از این 9 فصل، حدود 41 تا 45 دقیقه هستند. شبکه سی دابلیو وظیفه پخش تمامی قسمت های فلش را به عهده گرفت. اولین قسمت از این سریال در سال 2014 روی شبکه رفت. 

 

نقد سریال The Flash

با توجه به آنکه، شخصیت اصلی داستان، فردی ابرقهرمان است و بسیاری از افراد را از مخمصه نجات می دهد، اما نقش آن به درستی برای بینندگان تعریف نشده است. بنا بر این اوصاف، بیننده نمی تواند در همان قسمت های اولیه متوجه شود دقیقا با چه کسی رو به رو خواهد شد. 

اگر قرار باشد از این موضوع در سریال The Flash فاکتور بگیریم، مشخص می شود که همه چیز در سر جای خود، به درستی قرار دارد. فلش با بازی محشر بازیگرانش توانست به موفقیت های بسیاری دست پیدا کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • REX
    1401-03-06 06:56:53
    سلام لینک قسمت 2 فصل 8 کیفیت 1080 خرابه لطفا درست کنید
    • 1400-10-07 01:09:31
      بررسی شد، مشکلی نیست. پلیر یا سیستم شما قادر به پخش فایل نیست
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1400-02-14 22:04:53
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    سلام لطفا فصل هفتم رو هم قرار بدید با تشکر از سایت خوبتون
    • 1400-05-17 19:48:02
      اسپویل زیاد نکن دوست عزیز ممنون
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.