دانلود سریال
Arrow پیکان

6144 تعداد بازدید
User 27
10
/
8.62
AnimeList Rating
User 435K
10
/
7.5
IMDB Rating
170
/
170
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Arrow
دانلود سریال Arrow

خلاصه داستان سریال Arrow

داستان این مجموعه تلویزیونی در مورد فردی به نام الیور کویین است. این پسر در سریال Arrow به عنوان یکی از افراد ثروتمند یا حتی بیلیونر شناخته می شود. اعضای خانواده و دوستان او گمان می کردند که الیور مرده است، اما پس از 5 سال مشخص می شود که او هنوز هم زنده است و در طی این چند سال، روی خودش کار می کرده تا قابلیت های زیادی را به دست بیاورد. 

او طی این 5 سال در جزیره ای دور افتاده زندگی می کرد. بعد از این چند سال بود که الیور به خانه اش در استارلینگ سیتی باز می گردد. داستان مجموعه ارو، از جایی جذاب می شود که الیور سعی می کند پس از برگشتن به خانه اش، اتفاقاتی که برایش در جزیره افتاده و ویژگی هایی که به دست آورده را از خانواده اش پنهان کند. 

اما این قضیه در سریال Arrow، برای همیشه از دید خانواده و دوستان الیور پنهان نمی ماند، تا اینکه یکی از دوستان او متوجه قدرت های خارق العاده الیور می شود. این فرد بیلیونر سعی می کند با کمک دوستش، از این قابلیت های خود استفاده کرده و شهر و جامعه اش را دوباره، عاری از هر گونه مشکل و ایراد کند. 

 

سریال Arrow

گرگ برلانتی، اندرو کریسبرگ و مارک گوگنهام، از کارگردانان مجموعه تلویزیونی ارو هستند. این سریال در ژانر های درام، ابرقهرمانی، اکشن و راز آلود تولید شده است. دی سی کامیکس به عنوان سازنده این مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی شناخته می شود. 

Arrow دارای بازیگرانی به نام های دیوید رمزی، آریا بلر، امیلی برد ریچاردز، کیتی کسیدی، جان بارومن، ویلا هلند، کالتن هاینز، بکس تیلور کلاوس، کیتی لاتز و پل بلکاتورن است. ارو که به زبان انگلیسی ساخته شده، محصولی از کشور آمریکا است. 

جی پی فین، به عنوان تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی اکشن شناخته می شود. می توان تهیه کنندگان اجرایی را با نام های مارک گوگنهایم، دیوید ناتر، اندرو کریسبرگ و گرگ برلانتی، شناخت. تا به حال 8 فصل از این مجموعه تلویزیونی مورد انتشار قرار گرفت. تمامی قسمت های این ارو در بریتیش کلمبیا و کانادا ضبط و تصویربرداری شده اند. 

هر قسمت از Arrow، زمانی حدود 43 دقیقه را به خود اختصاص داده است. وظیفه پخش تمامی قسمت های این 8 فصل، به عهده شبکه سی دابلیو بود. اولین قسمت از ارو در تاریخ 10 اکتبر 2012 در شبکه سی دابلیو منتشر شد. پایان این 8 فصل، به تاریخ 28 ژانویه 2020 باز می گردد. 

 

نقد سریال Arrow

شخصیت پردازی نقش اول داستان به گونه ای است که می توان از همین 1 نفر در سریال، متوجه بسیاری از عنوان ها همانند: مبارزات واقع گرایانه، تحول شخصیتی، انسان دوستی و... شد. بیشتر فضای داستان ارو را این شخصیت در بر می گیرد؛ با توجه به این موضوع و موفقیت آمیز بودن آن، می توان بخش عمده ای از موفقیت های Arrow را مدیون همین شخصیت اصلی بود. 

این مجموعه تلویزیونی در هر قسمت، یک داستان مرتبط با فضای اصلی را نمایش می دهد؛ این موضوع را می توان از 2 جنبه خوب و بد مورد بررسی قرار داد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-02-28 00:27:27
    سریال خیلی خیلی جالب و عالی بود
  • 1399-02-31 09:39:52
    خدا رو شکر بلاخره این سریال فوق العاده رو آپلود کردین خواهشمندم سریال های ممکملش نظیر فلش و افسانه های فردا و کنستانتین و سوپر گرل رو آپلود کنین ( خوشبختانه فیلم vixen رو گذاشتین ) با سپاس فراوان از سایت انیمه لیست
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.