دانلود سریال
The White Queen

3694 تعداد بازدید
User 1
10
/
5
AnimeList Rating
User 29K
10
/
7.7
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The White Queen
دانلود سریال The White Queen

خلاصه داستان سریال The White Queen

مجموعه ملکه سفید، داستانی را روایت می کند که مربوط به سال 1464 می شود. ماجرای اصلی سریال The White Queen، حول محور سه زن می چرخد که تمامی آن ها هدفی مشترک دارند، اما باید برای رسیدن به هدفشان، دو زن دیگر را کنار بزنند. این سه زن با هم برای نشستن بر تخت سلطنت انگلستان، درگیر می شوند. درگیری آن ها چیزی فراتر از یک درگیری ساده لفظی است. این اتفاقات در برهه زمانی جدال بین دو خاندان بزرگ انگلستان رخ داده است. می توان از خاندان یورک و خاندان لانکاستر به عنوان دو خانواده بزرگ انگلستان نام برد. 

 

سریال ملکه سفید

لازم به ذکر است که این دو خاندان هم سعی دارند تخت پادشاهی را از آن خود کنند. آغاز این داستان ها، از درگیری ها و جنگ های داخلی کشور بر سر سلطنت و نشستن بر تخت پادشاهی است. سه زنی که در سریال The White Queen، خودنمایی می کنند و کل داستان را روی انگشتشان می چرخانند، به نام های مارگارت بوفورت، الیزابت وودویل و آن نویل شناخته می شوند.

آن ها روی تاریخ انگلستان در این برهه زمانی، تاثیر مستقیم، مشخص و واضح دارند. این زن ها تشنه به دست آوردن جایگاه سلطنت هستند و به خاطر آن، هر کاری می کند. 

 

سریال The White Queen

این مجموعه تلویزیونی که با نام ملکه سفید شناخته می شود، ژانرهای درام، تاریخی، جنگی و عاشقانه را در خود جای داده است. نوشتن فیلمنامه و داستان این مجموعه درام، به عهده اِما فروست و مالکولم کمپبل بود. The White Queen یکی از سریال هایی است که محصول مشترک انگلستان و فرانسه بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

می توان از جولی آوبری، مکس ایرونس، آماندا هِیل، بن لمب، آنئورین برنارد، تامی ام سی کای، فِی مارسای و ربکا فرگوسن به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در ملکه سفید به ایفای نقش پرداخته اند. به نوعی می توان ملکه سفید را در دسته مینی سریال ها قرار داد؛ چرا که دارای تنها یک فصل است. 

در همین یک فصل، ده قسمت 60 دقیقه ای قرار دارد. بخواهیم کل تایم ملکه سفید را جمع کنیم، می توانیم ده ساعت، ماجرای تاریخی و عاشقانه را از دل آن بیرون بکشیم. اولین قسمت از The White Queen، در سال 2013 روی شبکه رفته و منتشر شد. با تماشای ملکه سفید متوجه می شوید که بسیاری از سکانس های آن در بریتانیا ضبط و تصویربرداری شده اند. 

 

نقد سریال 

بخش زیادی از سریال را جدال، دعوا و نفرت فرا گرفته است. شاید این موضوع از نظر بعضی افراد، چندان جالب به نظر نرسد، اما ملکه سفید در نوع خودش بی نظیر است. داستان این مجموعه تلویزیونی درام را می توان از هر لحاظ، داستانی پربار و بسیار غنی دانست.

این سریال توانست در سایت معتبر و جهانی IMDB، امتیاز 7.7 را از آن خود کند. یکی از دلایل اصلی این امتیاز برای The White Queen را می توان در بازی عالی بازیگران آن جست و جو کرد. در کل می توان سریال ملکه سفید را مجموعه ای بسیار جذاب و عالی دانست. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.