دانلود سریال
Stargirl

10615 تعداد بازدید
User 12
10
/
8.25
AnimeList Rating
User 19K
10
/
7.2
IMDB Rating
39
/
39
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Stargirl (استار گرل) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Stargirl (استار گرل) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Stargirl

حدود ده سال پس از حذف جامعه عدالت آمریکا در نبرد با جامعه بی عدالتی این کشور بود که داستان این مجموعه تلویزیونی شکل گرفت. داستان سریال Stargirl، قصد دارد زندگی دختری را روایت کند که کورتنی ویتمور نام داشته و یک دانش آموز دبیرستانی است. عنوان استارگرل که نام این مجموعه تلویزیونی است، به همین دختر جوان تعلق دارد. او که قصد داشت به جامعه عدالت آمریکا ملحق شود و جان دوباره ای به آن ببخشد، با پیدا کردن عصای پدرش، در جهت رسیدن به این خواسته اش مصمم تر شد. 

 

سریال استارگرل

شاید بگویید این عصا مگر چه چیزی دارد که می تواند یک فرد را برای رسیده به خواسته هایش مصمم تر کند؟ این عصا، یک عصای معمولی نبوده و با عنوان عصای کیهانی شناخته می شود. کورتنی در سریال Stargirl، طرز استفاده از این شیء با ارزش را از نا پدری اش یاد گرفت. 

او می توانست با در اختیار داشتن این عصای کیهانی، قدرت های بسیاری را در خود تقویت بخشیده یا حتی آن ها را به وجود آورد. این قدرت ها و توانایی های خارق العاده و بسیار شگفت انگیز سبب پیوستن او به جامعه عدالت آمریکا و ماندنش در این جایگاه شدند.

 

سریال Stargirl

این مجموعه تلویزیونی در ژانر های اکشن، درام نوجوان، ماجراجویی، جنایی و ابرقهرمانی، توسط جف جانز ساخته شده است. استارگرل که به صورت استارگرل دی سی است، از مجموعه های شرکت دی سی بوده و بر اساس یکی از شخصیت های آن نوشته و ساخته شده است.

 ساخت این سریال بر اساس یکی از کتاب های کمیک ابرقهرمانی که با همین نام شناخته می شود، به پایان رسید. این کتاب کمیک، اثری از جف جانز و لی مودر است. این مجموعه تلویزیونی، یکی از محصولات ساخته شده در کشور امریکا است. 

می توان از جیک آوستین، یووت موریال، کمرون جلمن، نیل جکسون، لوک ویلسون، کریستوفر جیمز بیکر، آنجلیکا واشینگتن و برک بسینجر به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در استارگرل به ایفای نقش پرداخته و بازی کرده اند. 

گلن وینتر، سارا اسچیچر، جف جانز، ملیسا کارتر و گرگ بیمن از تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی هستند. می توان از جیمز دیل رابینسون، راب هاردی، جنیفر لنس و تریش استانارد به عنوان تهیه کنندگان اصلی Stargirl نام برد. استارگرل دارای سه فصل و 25 قسمت 43 الی 53 دقیقه ای است. 

شبکه دی سی یونیورس آمریکا وظیفه پخش این سریال که با زبان انگلیسی ساخته شده را به عهده داشت. اولین قسمت از استارگرل در تاریخ 18 مه 2020 روی شبکه رفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال Stargirl

یکی از بخش هایی که توانسته در استارگرل، به صورت پر قدرت خود را نشان داده و خودنمایی کند را می توان مربوط به شخصیت پردازی های آن دانست. هر شخصیت در این سریال، بنا بر کاراکتری که دارد، نشان داده شده و جلوه ای از آن به نمایش گذاشته شده است.

 البته Stargirl در برخی قسمت های دیگر هم به همین خوبی عمل کرده و می توان موفقیت این مجموعه تلویزیونی درام را مدیون آن ها هم بود. شک نکنید که بیشترین تاثیر، متعلق به داستان جذاب آن است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-06-06 10:48:35
    افرین هی فیلم بدین هی سریال،این مارول داره شیره و عصاره پول ملت رو میکشه هرروز چرت تر از روز قبل
    • 1399-06-06 10:48:25
      این DC هست اصلا مارول نیست! ولی باشه هرچی تو بگی!
  • 1400-06-20 06:04:17
    دو قسمت دیدم بیخیالش شدم ... به نظر من که اصلا جالب نبود و واسه افراد کم سن ساختن ...
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.