دانلود سریال
Into the Night

2679 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 34K
10
/
7.1
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Into the Night
دانلود سریال Into the Night

خلاصه داستان سریال Into the Night

در دل شب، یکی از مجموعه های تلویزیونی است که نام آن ارتباط تنگاتنگی با مضمون اصلی داستانش دارد. داستان سریال Into the Night در مورد افرادی است که می خواهند از خطر روز، به دل شب پناه ببرند. اما چه اتفاقی رخ داده که آن ها قصد دارند چنین کاری را انجام دهند؟ طی یک فاجعه کیهانی، خورشید از سیستم اصلی خود خارج شده و دیگر به کار اصلی اش نمی پردازد. این سیاره بزرگ، از خود تشعشعات بسیاری را پرتاب کرده و با این کار همه چیز را نابود می کند. افرادی که از این فاجعه در امان مانده اند، بایدخود را نجات دهند. 

 

فاجعه ای کیهانی

البته نجات دادن بازماندگان، در جهت نجات دادن بشریت و حفظ انسانیت است. این سریال در ابتدا به داستان خرابکاری های خورشید پرداخته و سپس چگونگیِ رفتن افراد از شهر بروکسل را شرح می دهد. در سریال Into the Night، کسانی که در این شهر زندگی می کردند، طی حرکتی که پشت آن هزاران فکر بوده، تصمیم می گیرند در یکی از شب ها از بروکسل خارج شده و به سمت غرب پرواز کنند. 

این هواپیما که افراد زیادی سوار آن شده اند، باید به جایی که تاریکی مطلق است سفر کند. 

 

سریال Into the Night

اگر طرفدار سریال های آخرالزمانی یا پسارستاخیزی هستید، پس چه بهتر که با (در دل شب) بیشتر آشنا شوید. این مجموعه تلویزیونی در ژانر های درام، علمی-تخیلی و هیجان انگیز ساخته شده است. وظیفه ساخت آن به عهده جیسون جورج بود. 

داستان در دل شب، بر اساس رمانی لهستانی که آن هم ژانر علمی تخیلی داشته و با نام The Old Axolotl شناخته می شود، نوشته شده است. جیسون جورج، کارگردانی Into the Night را هم بر عهده داشت. در دل شب، محصولی از کشور بلژیک است. 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی، اولین سریال بلژیکی است که از شبکه نتفلیکس پخش شده است. پس از آن بود که دیگر سازندگان بلژیکی هم دل را به دریا زده و راه آن را ادامه دادند. 

می توان از آبلا گایا بلوجی، جان بیجوت، جاویر گودینو، کوئن بریل، جو مانجون و دنیز موژن به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه درام هیجان انگیز، بازی می کنند. در دل شب، مجموعه تلویزیونی است که دو فصل داشته و هر فصل از آن، شش قسمت را درون خود جای داده است. 

پخش اولین قسمت از Into the Night مربوط به سال 2020 از شبکه نتفلیکس است. البته قسمت های دیگر آن هم از همین شبکه پخش شده اند. 

 

نقد سریال در دل شب

ایده اصلی این مجموعه تلویزیونی را می توان چیزی محشر و عالی دانست، اما این شاهکار نتوانست آنگونه که باید، اجرا شود. اینکه یک سریال، بیش از حد کش پیدا کند، دیگر چندان جالب نشده و انگاری که به آبگوشتتان آب بیشتری اضافه کرده باشید، مزه اصلی آن از بین می رود. 

در دل شب را هم می توان همانند این مثال دانست. همه چیز در Into the Night، سر جای خودش قرار داشته و نه چیزی کم و نه چیزی اضافه است؛ به جز کش آمدن بیهوده داستان سریال که مخاطب را با خود همراه نمی کند! 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.