دانلود سریال
Hung

3874 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 22K
10
/
7.2
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Hung
دانلود سریال Hung

خلاصه داستان سریال Hung

این مجموعه تلویزیونی حول محور داستان فردی می چرخد که مربی پیشکسوتان بسکتبال است. این فرد در سریال Hung با نام رِی درکر شناخته می شود. این شخص هم همانند بسیاری از اشخاص دیگر که به کارهای ورزشی پرداخته و در این حوزه فعالیت می کنند، زندگی شخصی دارد که باید آن را هم مورد توجه قرار دهد. او چندین وقت است که می خواهد اتفاقات پیش آمده نسبت به همسر و اطرافیانش را از یاد ببرد و آن ها را با خود حمل نکند، اما اینگونه که امکان پذیر نیست! ری درکر با اتفاقی مواجه می شود که شاید بتواند زندگی اش را تغییر دهد. 

 

زندگی متفاوت مربی

او که در کودکی قهرمان بسکتبال بود، حالا به عنوان مربی تیم های پیشکسوتان یک دبیرستان و همچنین تیم بزرگسالان شناخته می شود، باید بین زندگی شخصی و بخش کاری اش هماهنگی و تعادل ایجاد کند. ری درکر گمان می کند توانایی انجام چنین کاری را ندارد و همیشه ذهنش مشغول اتفاقات روزانه زندگی شخصی اش است. 

در سریال Hung به وضوح می توان دید که ذهن ری تا چه حد درگیر بوده و این درگیری ها تا چه حد روی بخش های دیگر زندگی اش تاثیر می گذارند. اغلب مواقع این تاثیرگذاری ها، به صورت منفی هستند. 

 

سریال هانگ

این مجموعه تلویزیونی، ژانرهای درام و کمدی را در خود جای داده که می توانید آن ها را در جای جای سریال مشاهده کنید. شبکه اچ بی او آمریکا (HBO) یکی از تولید کنندگان مجموعه هانگ است که با نام آویخته هم شناخته می شود. 

تمامی مجموعه های تلویزیونی که در این شبکه قرار می گیرند، از کیفیت مناسبی برخوردار هستند که هانگ هم در این دسته قرار می گیرد. Hung توانست با داستان جذاب و بازیگران عالی اش، نظر شبکه اچ بی او را به خود جلب کند تا این شبکه تولید و پخش انحصاری اش را به عهده بگیرد. 

هانگ که به فارسی، آویخته معنی می شود، محصول کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. کولت بورسُن و دمیتری لیپکین، از کارگردانان این مجموعه تلویزیونی درام کمدی هستند. می توان از چارلی ساکستون، سیانوا اسمیت – ام سی فی، توماس جین و جین آدامز به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی بازی کرده و هنرمندی خودشان را نشان داده اند. 

اولین قسمت از Hung در سال 2009 منتشر شد. وظیفه پخش تمامی قسمت های این مجموعه درام کمدی، به عهده شبکه اچ بی او بود. 

 

نقد سریال Hung

با آنکه هانگ یکی از مجموعه های تلویزیونی درام کمدی است که داستان جذاب و جالبی دارد، اما کمتر کسی با نام آن آشنا است. این سریال، با اینکه در شبکه اچ بی او آمریکا که شبکه ای بسیار بزرگ و گسترده است پخش شده، اما چندان مورد بازدید قرار نگرفته است.

 به صورت کلی می توان گفت، بیشتر شبکه اچ بی او است که به Hung ارزش دیدن می دهد. خالی از لطف نباشد، باید بدانید که هانگ هم از استاندارد های لازم برای قرار گرفتن در HBO برخوردار بود؛ پس این سریال، مضمونی جالب و تاثیرگذار داشت. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.