دانلود سریال
The Great

4245 تعداد بازدید
User 3
10
/
9
AnimeList Rating
User 48516
10
/
8.2
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Great
دانلود سریال The Great

خلاصه داستان سریال The Great

این مجموعه تلویزیونی که با نام کبیر شناخته می شود، داستان زندگی زنی جوان را نشان می دهد که با پتر سوم روسیه ازدواج کرده است. این خانم جوان در سریال The Great با نام کاترین کبیر شناخته می شود. کاترین کبیر که شخصی خارجی است، یکی از زنانی است که تا آن سال، طولانی ترین حکومت را بر روسیه داشت. این داستان، به صورت خیالی بوده و بر اساس واقعیت ساخته نشده است. کاترین کبیر در سن جوانی، با پتر سوم ازدواج کرده و در همان سال، مالک کل روسیه می شود و آن را به نوعی حفظ می کند. 

 

سریال کبیر

این زن خارجی، اهل کشور اتریش بود و حالا که با امپراطور روسیه ازدواج کرده و چندین سال از ازدواج شان گذشته، باید تصمیم بگیرد میان خوشحالی خودش و حفظ کشور روسیه، یکی از آنها را انتخاب کند. او در سریال The Great قصد دارد شوهرش را به قتل برساند.

برای همین هم نقشه های مختلفی کشیده، اما دو دل است و نمی داند کدام راه را انتخاب کند. دلیل او برای فکر کردن به کشتن همسرش، این است که پتر سوم، فردی بسیار بد ذات و خطرناک است. طولانی ترین فرمانروای زن در تاریخ روسیه، باید مهم ترین تصمیم زندگی اش را هرچه سریع تر بگیرد!

 

سریال The Great

این مجموعه تلویزیونی که ژانر های بیوگرافی، کمدی-درام و همچنین تاریخی را در خود جای داده، به واسطه تونی مک نامار ساخته شده است. دین اوتول و نیک اوهاگان، از تهیه کنندگان اصلی این سریال هستند. این سریال، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی تولید شده است. 

نیکلاس هولت، ساشا دوان، داگلاس هاج، ریچارد بایروس، سباستین ده سوزا، ال فانینگ، فیبی فاکس، گولیم لی، بلیندا برومبلو، بایو گباداموسی، برخی از بازیگرانی هستند که در مجموعه کبیر به ایفای نقش پرداخته اند. می توان از مارین مک گوان، داگ منکاف، آندرو اسپاولدینگ، ران وست، جاش کسلمن، بریتانی کاهان وازد و تونی مک نامارا به عنوان تهیه کنندگان اجرایی مجموعه کبیر نام برد. 

این سریال که در سه فصل ساخته شده، دارای 30 قسمت است. هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی تاریخی حدود 45 الی 55 دقیقه را به خود اختصاص داده است. تمامی قسمت های The Great در شبکه هولو پخش شد. این شبکه، پخش انحصاری آن را به عهده داشت. 

تاریخ 15 مه 2020، تاریخ پخش اولین قسمت از سریال کبیر است. تولید کنندگان آن، پس از مشاهده بازخورد های خوب، فصل های بعدی را هم تولید کردند. 

 

نقد سریال The Great

با آنکه این مجموعه تلویزیونی درام بر اساس واقعیت نبود، اما آنقدر داستان نویسی و شخصیت پردازی آن عالی بود که تمامی نقش ها، روح و جان داشتند؛ انگاری که همه چیز در تاریخ ثبت شده بود و تولید کنندگان آن، فقط داستان را به تصویر کشیده بودند. 

بسیاری از شخصیت های داستانی The Great از پیچیدگی نه چندان زیادی برخوردار بودند، اما بنا بر آنکه بهترین بازیگران برای این سریال انتخاب شدند، این پیچیدگی ها به حداقل رسیدند. کبیر توانست در نوع خودش، در دسته بهترین ها قرار بگیرد و همچون نامی که دارد، در ذهن بینندگان، بزرگ و مانا باشد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.