دانلود سریال
Looking for Alaska

2989 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 12K
10
/
8.0
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Looking for Alaska
دانلود سریال Looking for Alaska

خلاصه داستان سریال Looking for Alaska

ماجرای این مجموعه تلویزیونی مربوط به جوانی است که به تازگی وارد یک مدرسه شبانه روزی شده است. این فرد در سریال Looking for Alaska، مایلز نام دارد و در مورد آخرین صحبت های افراد مشهور پیش از مرگشان تحقیق می کند. این فرد، بسیار خجالتی بوده و کمی گوشه گیر به نظر می رسد. او برای آنکه به این تحقیقات خود رنگ واقعیت ببخشید، به مدرسه ای می رود که پدرش قبلا در آن تحصیل می کرده است. دلیل رفتن او به این دبیرستان شبانه روزی، این بود که در مورد زندگی پس از مرگ اطلاعاتی را جمع آوری کند. 

 

زندگی پس از مرگ اطلاعاتی

مایلز پس از ثبت نام و رفتن به دبیرستان شبانه روزی، چندین دوست با نام های آلاسکا چیپ و تاکومی را پیدا کرده و با آن ها صمیمی می شود. ماجرای اصلی Looking for Alaska، از جایی آغاز می شود که این افراد با هم دوست می شوند و رابطه شان بسیار صمیمانه پیش می رود. پس از گذشت چند وقت، مایلز عاشق یکی از همین دوستان صمیمی اش که آلاسکا نام دارد می شود.

 این دختر، بسیار فریبنده و اغواگر به نظر می رسد. در طی این ماجراها بود که دیدگاه مایلز به زندگی عوض شده و دیگر نگاه قبلی اش را نداشت!

 

سریال Looking for Alaska

در جست و جوی آلاسکا، مجموعه تلویزیونی است که به واسطه جاش شوارتز در ژانر های درام و عاشقانه ساخته شده است. داستان این سریال جذاب و شگفت انگیز بر اساس رمانی با همین نام که اثری از جان گرین است، نوشته شده و سپس به تصویر کشیده شد. 

مارک روون، سامسون موکه و کرک ا مور، از تهیه کنندگان این سریال هستند. می توان از ران سیفس جونز، جردن کانر، لندری بندر، جی لی، کریستین فروست، تیموتی سیمونز، اوریا شلتون، سوفیا واسیلیوا، دنی لاو و چارلی پلامر به عنوان برخی از بازیگران این سریال نام برد. 

بهتر است در جست و جوی آلاسکا را یک مینی سریال بدانیم؛ چرا که تنها در یک فصل و هشت قسمت ساخته شده است. این مجموعه یک فصلی، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. جان گرین، ویک گادفری، استفنی سوج، سارا ادینا اسمیت، جسیکا توچینسکی و مارک واترز، برخی از تهیه کنندگان اجرایی در جست و جوی آلاسکا هستند. 

هر قسمت از این مجموعه هشت قسمتی، 48 تا 57 دقیقه را به خود اختصاص داده است. Looking for Alaska یکی از مینی سریال هایی است که از شبکه هولو پخش شد. اولین قسمت از در جست و جوی آلاسکا در تاریخ 18 اکتبر 2019 روی شبکه رفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال Looking for Alaska

این مجموعه تلویزیونی درام عاشقانه به صورتی ساخته شده که بسیاری از افراد می توانند متوجه بخش های درونی و فلسفی آن شوند. در جست و جوی آلاسکا، مجموعه ای است که می توان از آن درس های زندگی را یاد گرفت که ساده ترین آن، دل نبستن به هر کسی است که از راه می رسد! 

تمامی صحنه های این مینی سریال که Looking for Alaska نام دارد، به صورتی به نمایش گذاشته می شوند که مخاطب را به سمت خود جذب کرده و نظر مثبت افراد را جلب می کنند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.