دانلود سریال
Panchayat

2489 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 93828
10
/
9
IMDB Rating
24
/
24
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Panchayat
دانلود سریال Panchayat

خلاصه داستان سریال Panchayat

ماجرای این مجموعه تلویزیونی مربوط به مردی است که چند وقتی است فارغ التحصیل شده و حالا باید به فکر کار و باری برای خود باشد. این فرد در سریال Panchayat، آبیشیک تریپاتی نام دارد. آبیشیک مردی جوان است که پس از فارغ التحصیل شدنش به فکر ایجاد کسب و کاری برای خود بود. اما نتوانست بنا بر دلایلی، آن چیزی که می خواست را فراهم کند؛ به همین دلیل به یک روستا رفت. روستایی که آبیشیک به عنوان مقصد خود انتخاب کرد، روستایی دور افتاده بود و از شهر فاصله زیادی داشت. 

 

زندگی در روستایی دور افتاده

آبیشیک در این روستای دور افتاده، عنوان منشی دهداری روستا را دریافت کرده و مشغول به کار شد. حالا او از این وضعیت خود ناراضی است؛ چرا که در این روستا هیچ چیز سر جای اصلی خود قرار ندارد. در سریال Panchayat به نظر می رسد که همه چیز در این روستا، بسیار خراب و کهنه باشد. 

البته به جز این موضوع، مسئله اصلی که آبیشیک را اذیت می کند، رفتار و کردار افرادی است که در این محیط زندگی می کنند! آن ها رفتار های بسیار عجیب و غریب دارند. با این شرایط، آبیشیک می خواهد خود را از این مخمصه نجات دهد. 

 

سریال Panchayat

این مجموعه تلویزیونی که با نام پانچایات شناخته می شود، در ژانر های کمدی و درام ساخته شده است. دیپاک کومار میشرا به عنوان کارگردان این مینی سریال شناخته می شود. با توجه به اینکه پانچایات، مجموعه ای است که تنها در یک فصل ساخته شده، می توان آن را با نام مینی سریال شناخت.

 این مجموعه در همین یک فصل، شامل هشت قسمت می شود. شرکت های Contagious Online Media Network و The Viral Fever، وظیفه تولید این مجموعه تلویزیونی کمدی و درام را به عهده داشتند. چاندان کومار به عنوان نویسنده پانچایات که محصولی از کشور هندوستان است، شناخته می شود. 

می توان از نینا گوپتا، جیتندرا کومار، بیسواپاتی سرکار، فیصل مالیک، کمال ری، راغوبیر یاداو و چاندان کومار، به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند. بهتر است افراد زیر 15 سال، مجموعه پانچایات، دهیاری یا همان دهداری را تماشا نکنند. 

هر قسمت از Panchayat، حدود 35 دقیقه را به خود اختصاص داده است. وظیفه پخش تمامی قسمت های این مجموعه تلویزیونی در آمریکا، به عهده سرویس استریم آمازون پرایم بود. تاریخ 3 آوریل 2020، زمان پخش اولین قسمت از پانچایات در شبکه های هندوستان و همچنین شبکه اینترنتی آمریکا است. 

 

نقد سریال Panchayat

نظر بسیاری از بینندگان در مورد این مینی سریال، مثبت بود. اکثر آن ها، بازی عالی بازیگران، کارگردانی محشر و همچنین داستان پر بار و کمدی این مجموعه تلویزیونی را مورد نقد قرار داده و تایید کردند. بنا بر همین نظرات مثبت بود که Panchayat توانست جوایز بسیاری را کسب کرده و در بسیاری از جشنواره ها، نامزد دریافت جایزه شود. 

عمده جوایزی که برای این مینی سریال در نظر گرفته شد، برای بازی شگفت انگیز بازیگران آن در نقش های مختلف بود. به صورت کلی، می توان این مینی سریال هندی را، مجموعه ای موفق دانست. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.