دانلود سریال
The Handmaid's Tale

5462 تعداد بازدید
User 4
10
/
9.75
AnimeList Rating
User 245K
10
/
8.4
IMDB Rating
57
/
57
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Handmaid's Tale
دانلود سریال The Handmaid's Tale

خلاصه داستان سریال The Handmaid's Tale

ماجرایی که در دل سریال The Handmaid's Tale نهفته است، به روایت آینده می پردازد؛ جایی که یک گروه به رئیس جمهور و اعضای تیم کنگره حمله کرده و آن ها را به قتل رسانده است. اعضای این تیم، به ایالات متحده حمله کردند تا خودشان بتوانند بر کشور حکومت داشته باشند. در پی این حکومت جدید بود که نه تنها مسائل اداری کشور، بلکه جامعه طبقاتی آن هم دچار تغییر شد. این حکومت، خود را با نام گیلیاد نشان می داد. بنا بر جامعه گیلیاد، زنان از حقوق بسیار پایینی برخوردار بودند و ارزش کمی داشتند. 

 

داستانی بر اساس جامعه گیلیاد

در واقع، افراد حاضر در کشور که به عنوان شهروند آن شناخته می شدند، باید طبق طبقه بندی که حکومت برای آن ها در نظر گرفته عمل کرده و شغل شان را با توجه به آن انتخاب کند و در آن طبقه قرار بگیرند. در سریال The Handmaid's Tale هر طبقه، از امتیازاتی برخوردار بود که این امتیازات بنا بر نیاز افراد آن طبقه در نظر گرفته می شد. 

تمرکز اصلی مجموعه سرگذشت ندیمه، بیشتر روی زنی است که (آفرد) نام دارد و در پس فرار به کانادا و ناکام ماندنش، در طبقه خدمتکار ها قرار گرفته؛ او باید با وضعیت سخت این دسته کنار آمده و خود را با آن ها وفق دهد. 

 

سریال The Handmaid's Tale

این مجموعه تلویزیونی که با نام سرگذشت ندیمه شناخته می شود، ژانرهای پادآرمان شهر، علمی-تخیلی، تراژدی و درام را در خود جای داده است. بروس میلر عنوان سازنده این مجموعه تلویزیونی درام را با خود به همراه دارد. 

داستان این سریال بر اساس رمانی نوشته شده که همین نام را داشته، بسیار معروف بوده و اثری از مارگارت اتوود است. آن داود، کریستین گوتاسکی، الکسیز بلدل، ایوان استراهافسکی، او تی فاگبنلی، آماندا بروگل، الیزابت ماس، مکس مینگلا و تانیا جونز، از بازیگران حاضر در سرگذشت ندیمه هستند. 

این مجموعه تلویزیونی درام، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. نینا فیوره، ملیسا جو چرار، جوزف بوچیا، جان هررا، لیزا کلاپرتون و دیوید زی زی، از تهیه کنندگان سرگذشت ندیمه هستند. 

این مجموعه دارای پنج فصل است که این پنج فصل، 54 قسمت را در خود جای داده اند. هر قسمت از The Handmaid's Tale، حدود 45 الی 65 دقیقه است. تمامی سکانس های سرگذشت ندیمه، در واشینگتن دی سی، تورنتو، همیلتون، کمبریج و انتاریو، ضبط و تصویربرداری شده است.

وظیفه پخش تمامی قسمت های سرگذشت ندیمه به عهده شبکه هولو بود. اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی درام در تاریخ 26 آوریل 2017 توسط همین شبکه منتشر شد. 

 

نقد سریال ندیمه

پیش از هر چیزی لازم است بدانید این سریال مناسب افراد زیر 18 سال نیست. با توجه به آنکه سرگذشت ندیمه توانسته نظر مثبت بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کند، از طرفی دیگر هم توانسته بنا بر آن، به امتیازات ویژه ای هم برسد. 

می توان امتیاز 8.6 این مجموعه که در سایت IMDB ثبت شده را یکی از این موفقیت های تلقی کرد. The Handmaid's Tale با داستان علمی-تخیلی و تراژدی اش توانست دل بسیاری از بینندگان طرفدار این سبک ها را به دست بیاورد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-10-22 22:21:36
    اين سريال واسه اون دسته افراد که عاشق رمز و راز و هیجان ان عالیههههه.
  • 1400-04-01 18:12:27
    کیفیت 1080 هم بذارید لطفا
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.