دانلود سریال
The Ranch

2838 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 40K
10
/
7.5
IMDB Rating
80
/
80
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Ranch
دانلود سریال The Ranch

خلاصه داستان سریال The Ranch

این مجموعه تلویزیونی که با نام مزرعه شناخته می شود، داستان پسری جوان را به تصویر می کشد که قصد دارد پس از مدتی، زندگی خود را تغییر داده و سبک جدیدی را در پیش بگیرد. این فرد در سریال The Ranch، کُلت نام دارد. کُلت که چندین سال پیش از خانواده اش جدا شده تا به علاقه مندی های خود بپردازد، حالا تصمیم گرفته دوباره به جایگاه قبلی خود بازگردد. این مرد جوان، پسر یک دامدار است که در ایالت کلورادو آمریکا زندگی می کند. کُلت برای اینکه در یک باشگاه ورزشی فوتبال ثبت نام کند، چند سال پیش از خانواده اش جدا شده بود. 

 

سریال مزرعه

باشگاهی که کلت در آن بازی می کرد، در سطح نیمه حرفه ای قرار داشت. او حالا تصمیم گرفته است که این باشگاه را رها کرده، به زادگاه اصلی خود برگردد و به کار در آنجا بپردازد. در سریال The Ranch این مرد جوان که در ورزش چندان موفق عمل نکرده، به کلرادو برگشته و قصد دارد با کمک برادرش جیمسون، کسب و کار خانوادگی شان که دامداری است را رونق بخشد.

 تمامی این برنامه ها، در شرایطی است که پدر کلت، از وقتی که او از خانواده جدا شده بود تا به حال، چندان رابطه صمیمی با پسرش برقرار نکرده و کمی با این قضیه مشکل داشت. 

 

سریال The Ranch

دیوید ترینر به عنوان کارگردان این مجموعه تلویزیونی وسترن، درام و کمدی شناخته می شود. کمدی بودن مزرعه از این جهت است که کلت به تازگی وارد این شغل شده و نمی داند باید دقیقا چه کاری را انجام دهد؛ از همین جهت، هر عمل او در این سریال، به خنده و طنز منجر می شود. 

می توان از کتی بیکر، استون کوچر، گریدی لی ریچموند، دبرا وینگر، سام الیوت، مگین پرایس، دنی مسترسون و الیشا کاتبرت به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی وسترن و کمدی به ایفای هنرمندی پرداخته اند. 

مزرعه، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. تا به حال هشت فصل از این سریال توسط شبکه نتفلیکس منتشر شده است که به نظر می رسد جایی برای تمدید ندارد. البته تولیدکنندگان آن هم خبری از تمدید فصل بعدی نداده اند.

اولین قسمت از سریال The Ranch در سال 2016 منتشر شد. همانطور که مشخص است، شبکه جهانی نتفلیکس وظیفه پخش تمامی قسمت های این مجموعه تلویزیونی که با نام مزرعه شناخته می شود را به عهده داشت. بهتر است افراد زیر 15 سال، مزرعه را تماشا نکنند. 

 

نقد سریال The Ranch

با توجه به آنکه مجموعه مزرعه، مورد بازدید بسیاری از بینندگان قرار گرفته و در پی آن، بازخورد های خوبی را دریافت کرد، توانست با موفقیت نسبی رو به رو شود و بسیاری از جوایز را از آن خود کند. می توان این موضوع را به راحتی از امتیاز 7.5 آن در سایت IMDB متوجه شد.

این امتیاز، بنا بر نظر مثبت بسیاری از بینندگان ثبت شده است. The Ranch، نامزد دریافت پنج جایزه امی شد که توانست از این پنج نامزدی، سه جایزه را کسب کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.