دانلود سریال
Bard of Blood

1940 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 12K
10
/
6.8
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Bard of Blood
دانلود سریال Bard of Blood

خلاصه داستان سریال Bard of Blood

داستان این مجموعه تلویزیونی در مورد فردی است که قبلا عضوی از سازمان اطلاعات خارجی هند بود و حالا پس از مدت ها، باید به ماموریتی برود. این فرد در سریال Bard of Blood، کبیر آناند نام دارد. کبیر، به عنوان ماموری شناخته می شود که پیش تر، از سازمان بال اطلاعات جاسوسی هند ترد شده و در واقع یک مامور سابق است. یکی از عملیات او منجر به مرگ همسرش شد که این واقعه، او را از پا در آورده و باعث شد دیگر نتواند سمت چنین مسائلی برود. حالا او به عنوان یک معلم ادبیات شناخته می شود. 

 

نجات اعضای سازمان جاسوسی

ماجرا تمام نشده و تازه این اول قضیه است. کبیر، طی سال هایی که در این سازمان حضور داشت، به عنوان یکی از بهترین ها شناخته می شد. حالا که چهار نفر از اعضای این سازمان جاسوسی به دست طالبان در تاجیکستان گیر افتاده اند، او موظف می شود که آن ها را نجات دهد. 

این وظیفه یا مسئولیت کبیر آناند توسط صدیق شیخ که رئیس و مدیر سرویس مخفی هند است به او داده شد. در سریال Bard of Blood، به نظر می رسد کبیر که فردی بسیار زیرک و با هوش است، می تواند این افراد را نجات دهد، اما طولی نمی کشد که او مجبور می شود با گذشته اش رو به رو شود.

 

سریال Bard of Blood

Ribhu Dasgupta، کسی است که وظیفه کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که با نام شاعر خون شناخته می شود را به عهده داشت. به سادگی هر چه تمام تر می توان ژانر های درام، مهیج، جنایی و اکشن را در مجموعه شاعر خون متوجه شده و درک کرد. 

آکشات چوپرا، عمران هاشمی، صبحیتا دهولیپالا، وینیت کومار سینق، آمیت بیمروت، شیشیر شارما، جایتیپ آهلاوات، ویکاس شوکلا و آنکیت هانس، از بازیگرانی هستند که در این سریال، به ایفای نقش پرداخته اند. این مجموعه تلویزیونی، محصولی از کشور هندوستان است. 

بهتر است افراد زیر 17 سال، این مجموعه تلویزیونی که سبک جنایی دارد را تماشا نکنند. شاعر خون که سریالی هندی است، به زبان هندی هم تولید شده است. این مجموعه دارای تنها یک فصل و هفت قسمت است. با توجه به این موضوع، می توان شاعر خون را به عنوان یک مینی سریال دانست. 

اولین قسمت از این مینی سریال جنایی و اکشن در سال 2019 منتشر شد. وظیفه پخش تمامی قسمت های آن، به عهده شبکه جهانی نتفلیکس بود. هر قسمت از Bard of Blood، 45 الی 50 دقیقه را به خود اختصاص داده است. 

 

نقد سریال Bard of Blood

با توجه به آنکه این مجموعه تلویزیونی جنایی در سایت IMDB امتیاز 6.8 را کسب کرده، نمی توان آن را در دسته بهترین های ژانر جنایی، اکشن و مهیج قرار داد. با این حال، این مینی سریال، مباحث بسیاری را در خود جای داده که کمتر کسی می تواند متوجه آن ها شود. 

یکی از مسائل Bard of Blood را می توان مربوط به ارتباط گذشته هر فرد به آینده اش دانست. هر کاری که انسان ها در امروز انجام می دهند، می تواند آینده آن ها را ساخته و حتی تحت تاثیر قرار دهد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.