دانلود سریال
Love, Victor

4189 تعداد بازدید
User 14
10
/
7.78
AnimeList Rating
User 19K
10
/
8.0
IMDB Rating
28
/
28
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Love, Victor
دانلود سریال Love, Victor

خلاصه داستان سریال Love, Victor

عشق، ویکتور، دارای داستانی است که چالش های زندگی پسری نوجوان را نشان می دهد. این پسر در سریال Love, Victor، ویکتور نام داشته و به عنوان یک محصل شناخته می شود. فرقی نمی کند که یک دختر باشید یا پسر؛ در هر صورت ممکن است در دوره بلوغ و رسیدن به دوره جوانی، با حالاتی مواجه شده و سعی کنید خود را بیشتر از قبل بشناسید. این موضوع، برای ویکتور هم به وجود آمده؛ بنا بر همین مسئله، او قصد دارد خود را بیشتر بشناسد و تایم زیادی را با خود بگذراند تا بتواند به درک درستی از شخصیتش برسد. 

این پسر نوجوان، به تازگی وارد دبیرستان کریکوود شده و باید در کنار خودشناسی، افراد دیگر را هم بشناسد و با آن ها ارتباط برقرار کند؛ پس حالا کار او کمی دشوار تر شده است. در سریال Love, Victor، این پسر در کنار مسائل بیرون از خانه، در خانه هم با چالش هایی دست و پنجه نرم می کند که کمی، بیش از حد سختگیرانه به نظر می رسند. او که به تازگی وارد کریکوود شده، سعی می کند بر خلاف تمامی مسائلی که با آن ها مواجه می شود، بیشتر وقت خود را در شهر گذرانده و به شرایطش عادت کند. 

تمامی این مسائل به کنار، حالا ویکتور متوجه می شود که گرایش جنسی خاصی دارد!

 

سریال Love, Victor

عشق، ویکتور، مجموعه ای است که ژانر های کمدی، عاشقانه و همچنین درام را در خود جای داده و به عنوان درام نوجوان شناخته می شود. Love, Victor به واسطه الیزابت برگر و ایزاک آپاکر ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی درام کمدی، بر اساس فیلمی ساخته شده که عشق، سایمون نام داشته و اثری از گرگ برلانتی است که در سال 2018 تولید شد. البته تنها این اثر در خلق عشق، ویکتور موثر نبوده و می توان گفت که این سریال بر اساس سایمون در برابر مرام نامه که اثری از بکی آلبرتالی است، ساخته شده است. 

می توان از مایکل سیمینو، آنتونی تورپل، جورج سیر، جیمز مارتینز، ایزابلا فریرا، راشل هیلسون، آنا اورتیز، میسون گودینگ، متیو فرناندز و بیبی وود به عنوان برخی از بازیگران Love, Victor نام برد. نیک رابینسون، شخصی است که وظیفه تهیه کنندگی این مجموعه تلویزیونی عاشقانه را به عهده داشت. عشق، ویکتور، که محصولی از کشور آمریکا است، در 3 فصل و 28 قسمت ساخته شده است. 

هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی که به زبان انگلیسی تولید شده، 24 الی 33 دقیقه را به خود اختصاص داده است. اولین قسمت از عشق، ویکتور در تاریخ 17 ژوئن 2020 توسط شبکه هولو منتشر شد. البته این شبکه، وظیفه پخش دیگر قسمت ها را هم به عهده داشت. 

 

نقد سریال Love, Victor

اگر قرار باشد برای فهمیدن موفقیت یا عدم موفقیت در این سریال، تنها به یک موضوع که آن هم سایت IMDB باشد اکتفا کنیم، می توانیم بگوییم Love, Victor توانست در طی چندین فصل، موفقیت خود را رقم بزند. این مجموعه کمدی درام در این سایت، امتیاز 8 را از 10 امتیاز کامل کسب کرد. نظر بسیاری از بینندگان در مورد آن، مثبت بود. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.