دانلود سریال
Alexa & Katie

3281 تعداد بازدید
User 2
10
/
9
AnimeList Rating
User 5.5K
10
/
7.5
IMDB Rating
40
/
40
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Alexa & Katie
دانلود سریال Alexa & Katie

خلاصه داستان سریال Alexa & Katie

همان طور که از اسم این مجموعه تلویزیونی مشخص است، قرار است به داستان زندگی افرادی بپردازد که الکسا و کتی نام دارند. این 2 نفر در سریال Alexa & Katie، به عنوان دوست همدیگر شناخته می شوند. البته لازم است بدانید رابطه آن ها چیزی فراتر از رابطه دوستی است که بسیاری از افراد با هم کلاسی هایشان در مدرسه دارند. آن ها صمیمی تر از آن هستند که فکرش را بکنید. داستان این مجموعه هم از جایی آغاز می شود که قرار است الکسا و کتی به دبیرستان بروند. آن ها بسیار مشتاق هستند تا مدرسه جدید شان را ببینند. 

تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که هرچه برای آغاز چیزی ذوق بیشتری داشته باشید، امکان خراب شدن آن بیشتر است!؟ یا شاید هم این مسائل از تلقین انسان ها باشد، اما همین موضوع در سریال Alexa & Katie، توانست آینده این 2 شخصیت را رقم زده و تغییر دهد. آن ها برای ورود به دبیرستان و سپری کردن سال اول در کنار همدیگر، بسیار خوشحال هستند و اشتیاق و انگیزه کافی برای ادامه دادن درس شان دارند. اما همه چیز، همین قدر قشنگ و زیبا پیش نمی رود و از همان ابتدا، آن ها متوجه سرطان الکسامی شوند که می تواند به راحتی، حس بدی را به الکسا و کتی منتقل کند. 

 

سریال Alexa & Katie

این مجموعه تلویزیونی که محصولی از کشور آمریکا است، در ژانر های درام و کمدی ساخته شده است. پشت هر کدام از شخصیت های اصلی الکسا و کتی، بازیگرانی قرار دارند که بسیار حرفه بوده و مهارت کافی برای اجرای بسیاری از حس ها را دارا هستند. Alexa & Katie که به زبان انگلیسی است، توسط هیثر وردهم ساخته شده است. می توان از ایزابل می، ادی شاین، تیفانی ثیسن، پاریس برلسی، جولی جنکینز، فاین کار، امری کلی، ایمان بنسون و ناتانیل جی پوتوین به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی، نقش آفرینی کرده اند. 

تا به حال 2 فصل از این مجموعه تلویزیونی درام کمدی ساخته شده. هر قسمتی که درون این 2 فصل قرار گرفته، 25 دقیقه زمان را به خود اختصاص داده است. این محصول از کشور آمریکا، به جز سبک های درام و کمدی، سبک یا همان ژانر سیتکام را هم دارا است که می توانید این سبک را در Alexa & Katie، پس از مشاهده چندین قسمت اولیه به راحتی درک کنید. وظیفه پخش تمامی قسمت هایی که درون این 2 فصل قرار دارند، به عهده شبکه جهانی نتفلیکس بود. اولین قسمت از الکسا و کتی در سال 2018 منتشر شد. 

 

نقد سریال Alexa & Katie

بسیاری از مباحثی که در این مجموعه تلویزیونی درام کمدی جای گرفته اند، می خواهند این مسئله را نشان دهند که امید داشتن و ادامه دادن راه زندگی، همیشه هم آنطور که به نظر می رسد، بد نیست! الکسا که در این سریال دچار سرطان شده، باید روحیه اش را حفظ کند؛ اگر توجه کرده باشید، گفتیم ژانر های Alexa & Katie، کمدی و درام هستند؛ یعنی داستان این سرطان، به شکلی جالب بیان می شود. همین مسائل و همچنین برخی عوامل دیگر باعث شدند که این مجموعه، با نظرات مثبت بینندگان مواجه شود. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.