دانلود سریال
Impulse

3001 تعداد بازدید
User 1
10
/
5
AnimeList Rating
User 10K
10
/
7.4
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Impulse
دانلود سریال Impulse

خلاصه داستان سریال Impulse

داستان مجموعه تلویزیونی ایمپالس یا همان در لحظه، زندگی دختری جوان را به تصویر می کشد که متوجه تغییراتی در بدن خود شده و گمان می کند می تواند بسیاری از کار ها را انجام دهد. این دختر جوان در سریال Impulse، هنریتا کولز نام داشته و تنها 16 سال دارد. او در این سن، متوجه می شود که قدرتی خارق العاده داشته و می تواند بسیاری از اشیاء را با سرعت بسیار زیادی جا به جا کند. به این توانای ها یا همان قابلیت ها، سایکوکینسیس یا دورجنبی گفته می شود که هنریتا به آن ها مبتلا است. 

شاید از نگاه بسیاری از افرادی که در حال تماشای قسمت های اولیه این مجموعه هستند، داشتن چنین قابلیتی، بسیار جالب و هیجان انگیز به نظر برسد. اما فرض کنید برخی اوقات، بدون اینکه اختیاری از خودتان داشته باشید، یک کامیون بسیار بزرگ را جا به جا کرده و افرادی که هیچ گناه و سهمی در این قابلیت شما ندارند، کشته شوند. سریال Impulse، دقیقا چنین مسائلی را به تصویر می کشد. حتی توانایی هنریتا کولز در این مسئله، آنقدر زیاد است که با اثرات منفی که برایش دارد، در حال فلج کردن او است. اما همه چیز به همین شکل پیش نمی رود. 

 

سریال Impulse

این مجموعه تلویزیونی در ژانر های اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی و درام ساخته شده است. در لحظه، سریالی است که محصول کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. نام این مجموعه، به صورتی انتخاب شده که می تواند از درون داستان آن خبر دهد. با توجه به آنکه، Impulse دارای صحنه های اکشن و ماجراجویی بسیاری است، بهتر است افراد زیر 18 سال آن را تماشا نکنند. در لحظه، بنا بر داستان فیلمی ساخته شده که همین نام را داشته و در سال 2008 به کارگردانی داگ لیمان، تولید شده بود. 

می توان از انوکا اوکوما، مدی هسن، میسی پایل، کریگ آرنولد، ایدن دوین، سارا دسجاردینز و دیوید جیمز الیوت به عنوان برخی از افرادی نام برد که در این مجموعه، بازی می کنند. ایده اصلی داستان ( در لحظه ) از داستان رمان هایی گرفته شده که علمی تخیلی بوده و اثری از استیون گولد هستند. داگ لیمان، به عنوان تهیه کننده Impulse، شناخته می شود. این مجموعه تلویزیونی در تاریخ 6 ژوئن 2018 توسط شبکه اینترنتی یوتیوب منتشر شد. البته وظیفه پخش دیگر قسمت های این سریال 2 فصلی هم به عهده چنین شبکه ای بود. 

 

نقد سریال Impulse

این مجموعه تلویزیونی آمریکایی می تواند به راحتی نشان دهد که همه چیز، آنطور که از بیرون جالب و هیجان انگیز به نظر می رسد، جذاب نیست و اگر وارد دل ماجرا شوید، می تواند بسیار نفرت انگیز و بی خاصیت باشد! شخصیت اول داستان که چنین قابلیت های به ظاهر جذابی دارد، نمی داند که دقیقا باید چه کاری با این قابلیت خود انجام دهد تا اینکه کم کم با آن اخت می گیرد. داستان Impulse می تواند یکی از بهترین داستان هایی باشد که به سبک اکشن و ماجراجویی نوشته شده است. بنا بر همین تفاسیر، می توان در لحظه را در دسته بهترین ها قرار داد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-09-16 18:17:12
    فصل سوم این سریال کنسل شده...ولی همون دو فصلش هم ارزش یک بار دیدن رو داره
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.