دانلود سریال
Castle Rock

2809 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 48K
10
/
7.5
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Castle Rock
دانلود سریال Castle Rock

خلاصه داستان سریال Castle Rock

این مجموعه تلویزیونی بر اساس داستان زندگی شخصی نوشته و سپس به تصویر کشیده شده است که در شهر خودش اتفاقات زیادی را رقم می زند. این شخص در سریال Castle Rock، با نام استیون کینگ شناخته شده و در کسل راک زندگی می کند. در واقع، این شهر یک شهر خیالی بوده و در دنیای واقعی وجود خارجی ندارد. تمامی اتفاقاتی که توسط استیون کینگ در این شهر رقم می خورد، اتفاقاتی ترسناک، اما روان شناختی بوده و در پس آن می توان به موضوعات مختلف بسیاری پی برد. 

 

داستانی ترسناک

این مجموعه تلویزیونی ترسناک، داستانی کلی و همچنین جزء به جزء دارد که می تواند از این طریق کمی مخاطب را گیج و سردرگم کند، اما در نهایت به آن نشان دهد که در عین گسستگی، می توان به یکپارچگی هم رسید.

 Castle Rock را می توان مجموعه ای دانست که بخش عمده ای از بسیاری رمان ها را در خود جای داده است. این مجموعه، از رمان های مختلف ایده گرفته و سپس سریالی واحد را برای مخاطب به نمایش گذاشت. هر شکل و تصویری که در آن وجود دارد، تنها ساخته ذهن خلاق استیون کینگ است!

 

سریال Castle Rock

کسل راک، مجموعه ای ترسناک است که می توان به موضوعات مختلف روان شناسی در آن پی برد؛ از این جهت، برای افرادی که در رشته روان شناسی تحصیل می کنند، مناسب واقع می شود. کل این مجموعه، بر اساس داستان هایی است که ساخته استیون کینگ هستند و در رمان های مختلفی قرار گرفته اند. 

جی جی آبرامز وظیفه تهیه کنندگی را بر عهده داشت. در واقع، کسل راک به این صورت ساخته شد که سعی کرد شخصیت داستان های مختلفی که روایتش بر اساس آن ها نوشته شده بود را در کنار همدیگر نشان دهد.  ژانر های قالب بر این مجموعه تلویزیونی، درام، ترسناک، فانتزی، هیجان انگیز، راز آلود و روان شناسی است. 

می توان از جی جی آبرامز به عنوان سازنده آن هم نام برد. اندره هلند، تری اوکوئین، سیسی اسپیسک، جین لوی، ملانی لینسکی، اسکات گلن و بیل اسکارشگورد، از بازیگرانی هستند که در کسل راک به نقش آفرینی پرداخته اند. بهتر است افراد زیر 18 سال، این مجموعه که محصولی از کشور آمریکا است را تماشا نکنند. Castle Rock در دو فصل 20 قسمته که هر قسمت حدود 50 الی 60 دقیقه است، ساخته شد. 

وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه هولو آمریکا بود. اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی ترسناک در سال 2018 روی شبکه رفت. 

 

نقد سریال Castle Rock

با توجه به آنکه کسل راک، پس از سریال سرگذشت ندیمه تولید شد، داستان آن به صورتی بود که می خواست در پی این مجموعه بیاید و بتواند بخشی از موفقیت خود را به آن گره بزند. اما به نظر نمی رسد این دو سریال، در دو موضوع و مضمون جداگانه ربط چندان خاصی با هم داشته باشند که قرار باشد Castle Rock با چنین دیدگاهی منتشر شود. کسل راک در نوع خودش، بسیار دیوانه وار و عالی است و نمی توان آن را با چیزی دیگر شریک شد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.