دانلود سریال
Warrior Nun

7163 تعداد بازدید
User 11
10
/
8.18
AnimeList Rating
User 52K
10
/
7.0
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Warrior Nun
دانلود سریال Warrior Nun

خلاصه داستان سریال Warrior Nun

سریال راهبه جنگجو داستان دختری جوان را به تصویر می کشد که آوا نام دارد. این دختر جوان در مجموعه Warrior Nun، به تازگی والدین خود را از دست داده و به نظر می رسد راهی جز کنار آمدن با این شرایطی که دنیا برایش در نظر گرفته، ندارد. در واقع، نام راهبه جنگجو عنوانی است که می توان آن را کاملا برازنده آوا دانست؛ این نام بر اساس اتفاقاتی که در آینده برایش پیش می آید، در نظر گرفته شده است. او در یکی از روز ها بیهوش شده و به سردخانه فرستاده می شود. داستان از همینجا جذابیت اصلی خود را پیدا می کند. 

 

راهبه جنگجو

در اصل، آوا نمرده و تنها بیهوش شده است؛ وقتی او در سردخانه چشم هایش را باز کرده و دوباره به این دنیا باز می گردد، متوجه می شود که هاله ای نورانی در پشتش نمایان شده است. این بخش نورانی در سریال Warrior Nun، نشانی الهی است که حالا به آوا تعلق گرفته است.

اتفاقاتی که قرار است در آینده برای این دختر جوان رخ دهد، مربوط به همین نشان الهی است. وقتی آوا چشم هایش را باز می کند، در نبردی قرار دارد که میان بهشت و جهنم یا خیر و شر است. این دختر جوان با قدرت های فراطبیعی و خارق العاده، خود را در میان دنیای مردگان می یابد. 

 

سریال Warrior Nun

می توانید با تماشای تنها چند قسمت اولیه این مجموعه تلویزیونی، متوجه ژانر های فانتزی، ابرقهرمانی، معمایی، درام، مذهبی، علمی-تخیلی، فراطبیعی و خیال پردازی شوید. سیمون باری در این مجموعه، به عنوان فردی شناخته می شود که وظیفه ساخت این سریال را به عهده دارد. 

داستان راهبه جنگجو بر اساس کتاب کمیک آریلا راهبه سلحشورکه اثری از بن دان است، ساخته شد. می توان از تویا ترنر، لورنا آندریا، تریستان اوجوا، آلبا بپتیستا، تکلا رویتن و کریستینا تونتری یانگ به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند. 

راهبه جنگجو، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. تمامی سکانس های این مجموعه تلویزیونی فانتزی در اسپانیا ضبط و تصویربرداری شده اند. راهبه جنگجو دارای دو فصل و 18 قسمت است که هر قسمت از آن زمانی حدود 37 الی 50 دقیقه را به خود اختصاص داده است. 

وظیفه پخش Warrior Nun که سریالی درام و ابرقهرمانی تلقی می شود، به عهده شبکه جهانی نتفلیکس بود. اولین قسمت از راهبه جنگجو در تاریخ دوم ژوئیه 2020 از همین شبکه منتشر شد. 

 

نقد سریال Warrior Nun

ابتدا قرار بود از این سریال، یک مجموعه بسیار طولانی و بلند و بالا تولید شود که استریم نتفلیکس پس از مدتی تصمیم گرفت آن را کمی خلاصه تر، اما با جذابیت بیشتر بسازد. بهتر است برای آنکه ماجرا را به بهترین شکل متوجه شده و آن را درک کنید، سریال را با زبان اصلی یا حداقل با زیرنویس ببینید تا حس و حال آن به شما منتقل شود.

Warrior Nun، به عنوان یک مجموعه تلویزیونی تلقی می شود که می تواند با داستان ابرقهرمانی و جذابی که دارد، شما را برای چندین ساعت سرگرم کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-08-20 19:29:48
    لطفا فصل 2 این سریال رو هم بزارید ممنون.🤗
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.