دانلود سریال
Deathstroke: Knights & Dragons

4521 تعداد بازدید
User 2
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 2.5K
10
/
6.6
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Deathstroke: Knights & Dragons
دانلود سریال Deathstroke: Knights & Dragons

خلاصه داستان سریال Deathstroke: Knights & Dragons

این انیمیشن، داستان زندگی فردی را نشان می دهد که یک قاتل خطرناک بوده و حالا باید تاوان کارهای گذشته اش را پس بدهد. این فرد در سریال Deathstroke: Knights & Dragons، با نام اسلید ویلسون شناخته شده و لقب دث استروک را با خود به یدک می کشد. حالا که زندگی او روی روال افتاده و اتفاق خاصی برایش به وجود نیامده، بهتر است به ده سال پیش بپردازیم. ده سال قبل، دث استروک مرتکب خطایی شده بود که حتی جان خانواده اش را هم تحت تاثیر خود قرار داده بود. 

 

قاتلی خطرناک

کاری که او انجام داده بود، باعث شده بود که جان دختر و همچنین همسرش به خطر بیفتد؛ در همان زمان، تمام سعی خود را کرد تا آن ها را از این مخمصه ای که درست کرده، نجات دهد. حال در سریال Deathstroke: Knights & Dragons، وقتی که مدت زیادی از آن زمان گذشته، باز هم خانواده دث استروک توسط قاتلین تروریست تهدید به مرگ می شوند و این گروه، آن ها را در دست خود می گیرند.

 اسلید ویلسون حالا باید بار دیگر هم، دختر و همسرش را از کام مرگ بیرون کشیده و آن ها را نجات دهد. حالا او تمام سعیش را می کند. 

 

سریال Deathstroke: Knights & Dragons

مجموعه تلویزیونی ضربه مرگبار: شوالیه ها و اژدها ها، یکی از انیمیشن هایی است که بسیار جذاب بوده و ژانر های هیجان انگیز و اکشن را در خود جای داده است. سانگ جین، فردی است که وظیفه کارگردانی این سریال را به عهده داشت. 

این سریال که با نام دث استروک شناخته می شود، محصولی از کشور آمریکا بوده و یکی از محصولات شرکت دی سی است؛ با این اوصاف، می توان آن را در ژانر ابرقهرمانی هم قرار داد. وظیفه تهیه و توزیع دث استروک به عهده کمپانی برادران وارنر و دی سی اینترتینمنت بود. 

می توان از ساشا الکساندر، فی ماتا، پانته آ مصلح، مایکل چلیکس، گریفن پاتو، کریس های الکس و کالین سالمون به عنوان برخی از صداپیشگانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای هنرمندی پرداخته اند. این انیمیشن ابرقهرمانانه به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

تا به حال، یک فصل و 12 اپیزود از Deathstroke: Knights & Dragons منتشر شده که هر کدام، حدود 30 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. اولین قسمت از این انیمیشن در سال 2020 روی شبکه رفته و پخش شد. 

 

نقد سریال Deathstroke: Knights & Dragons

چنانچه قرار باشد تنها به امتیازی که سایت  معتبر و جهانی IMDB، نسبت به نظر بینندگان برای آن در نظر گرفته متکی باشیم، باید بگوییم این مجموعه توانست خود را از حد متوسط، کمی بالاتر بکشد. امتیاز آن در این سایت، 6.6 از ده نمره کامل بود. 

با توجه به آنکه این انیمیشن دارای صحنه های جنایی و اکشن زیادی است، توصیه می شود که افراد زیر 17 سال، آن را تماشا نکنند. به صورت کلی می توان گفت که Deathstroke: Knights & Dragons، انیمیشنی ابرقهرمانی است که مناسب جوانان و بزرگسالان بوده و با توجه به نظر آن ها در رتبه نسبتا مناسبی قرار گرفته است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-06-26 16:06:25
    سلام، فک کنم این انیمیشن سینمایی هست نه سریالی چون توی اینترنت سریال نداشت
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.