دانلود سریال
The Bold Type

2658 تعداد بازدید
User 1
10
/
6
AnimeList Rating
User 23K
10
/
7.8
IMDB Rating
52
/
52
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Bold Type
دانلود سریال The Bold Type

خلاصه داستان سریال The Bold Type

اگر به دنبال سریالی می گردید که از زندگی فردی الهام گرفته شده باشد، بهتر است The Bold Type را تماشا کنید. این مجموعه تلویزیونی بر اساس زندگی فردی به نام جوآنا کالس نوشته و تصویربرداری شده است. این زن جوان به عنوان سردبیر یکی از مجله های روز دنیا شناخته می شود. جوآنا کالس، سردبیر مجله زنان بوده و در این حوزه، فعالیت می کند. در زندگی این شخص، ماجراهای زیادی به وجود می آید که تحت تاثیر افراد و همچنین محیط اطرافش هستند. تمامی این شرایط، می توانند روی زندگی او تاثیر مستقیم داشته باشند. 

 

روایت چالش های زندگی 

البته تمام بخش های داستان این مجموعه تلویزیونی بر اساس زندگی این شخص نوشته نشده است و همه چیز را به خوبی، به تصویر می کشد تا مخاطبان با سریالی کامل و جامع رو به رو شوند. با توجه به آنکه چاشنی اصلی The Bold Type، طنز و کمدی است، به نظر می رسد که رفتار عجیب این زن و همچنین دیگر کارکنان مربوط به مجله، کمی خنده دار است.

 تمامی پرسنلی که کارشان با پیشبرد و رشد مجله همراه است، بسیار عجیب و غریب به نظر می رسند و حتی رفتارشان به گونه ای است که گویا عقل در سرشان نیست!

 

سریال The Bold Type

نوع پر رنگ، نام این مجموعه تلویزیونی است که سارا واتسون کارگردانی آن را به عهده داشت. ژانر اصلی آن کمدی بوده که در کنار کمدی، ژانر درام هم در بسیاری از صحنه ها به چشم می خورد. این سریال، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

در واقع، زبان اصلی نوع پر رنگ، انگلیسی است. با توجه به آنکه این مجموعه تلویزیونی در فصل های زیادی تولید شده، هر فصل از آن، مدت زمان زیادی را به خود اختصاص داده و چندین سال طول کشیده تا نوع پر رنگ تکمیل شود. 

بنا بر مسائلی که بیان شد، بهتر است بدانید که نوع پر رنگ در پنج فصل ساخته شده است. این پنج فصل به صورتی پیکربندی شده که 52 قسمت را در خود جای داده است. هر کدام از این قسمت های The Bold Type، حدود 45 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

می توان از آیشا دی، مگان فای و کیت استیونز به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند. اولین قسمت از این سریال کمدی درام در سال 2017 منتشر شده و مورد پخش قرار گرفت. وظیفه پخش آن به عهده شبکه فری فورم بود. 

 

نقد سریال The Bold Type

با توجه به آنکه این مجموعه تلویزیونی توانست در سایت معتبر و جهانی IMDB امتیاز 7.9 را کسب کند، می توان گفت در سطح بالایی قرار گرفته و نظر مثبت تعداد زیادی از بینندگان را کسب نمود. The Bold Type از همان سال ابتدایی تولید تا آخرین قسمت از انتشار، با بازخورد بسیار مناسبی رو به رو شد. 

می توان تمامی این مسائل را از امتیازی که این سایت جهانی به سریال نوع پر رنگ داده، حدس زد. بهتر است برای درک بهتر ماجرا، آن را با زبان اصلی ببینید. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.