دانلود سریال
Transformers Prime

3915 تعداد بازدید
User 4
10
/
9.25
AnimeList Rating
User 7.2K
10
/
7.9
IMDB Rating
65
/
65
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Transformers Prime
دانلود سریال Transformers Prime

خلاصه داستان سریال Transformers Prime

این مجموعه تلویزیونی که به صورت انیمیشن است، شرایط زندگی اتوبات ها را نشان می دهد که به تازگی باید با شرایط جدیدی رو به رو شده و با آن ها کنار بیایند. این سریال که با نام Transformers Prime شناخته می شود، اتوبات ها را به تصویر می کشد که جدیدا به زمین آمده اند. آن ها باید زندگی در زمین را با شرایطی ادامه دهند که هویت اصلی شان مشخص نشود. با توجه به همین مسائل بود که آن ها هویت خودشان را مخفی کردند. برای کنار آمدن با شرایطی که برایشان پیش آمده بود، ملزوم به انجام چنین کاری بودند.

 

انیمیشن اتوبات ها 

ماجرا های جدید و بسیار جالبی برای اتوبات ها به وجود آمده که باید در عین مخفی کردن هویت شان، به آن مسائل هم بپردازند. این ربات های اتوماتیک یا همان تبدیل شونده که به تازگی به زمین آمده اند، در سریال Transformers Prime یا همان ترانسفورمرز پرایم، با افرادی رو به رو می شوند که باید با آن ها هم کنار آمده و مسیری که می پیمایند را با آن ها سپری کنند. 

این افراد، سه نوجوان هستند که نمی دانند هویت اصلی اتوبات ها چیست! آن ها در عین ندانستن هویت اصلی ربات های اتوماتیک با آن ها همراه می شوند. 

 

سریال Transformers Prime

این مجموعه تلویزیونی که با نام Transformers: Prime - Beast Hunters هم شناخته می شود، ژانرهای ابرقهرمانی، علمی تخیلی، نمایشی، اکشن، کمدی، خانوادگی و ماجراجویی را در خود جای داده است. کارگردانی مجموعه تلویزیونی Transformers Prime، به عهده دیوید هارتمن، وینتون و شاونت نیگوقوسیان بود. 

می توان از فرانک ولکر، سومالی مونتانو، پیتر کالن، داران نوریس، جیمز هوران، مارکی پست، جاش کیتون، تونی تاد، پیتر منسا، کوین مایکل ریچاردسون و استیو بلون به عنوان برخی از صداپیشگان این سریال نام برد. این مجموعه تلویزیونی، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

می توان از الکس کورتزمن، روبرتو اورچی، استیون دیویس و جف کلاین به عنوان تهیه کنندگان اجرایی ترانسفورمرز پرایم نام برد. این مجموعه تلویزیونی دارای سه فصل و 65 قسمت است که هر قسمت از آن حدود 22 دقیقه را به خود اختصاص داده است. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های Transformers Prime، به عهده شبکه آمریکایی The Hub بود. اولین قسمت از آن در تاریخ 26 جولای 2013 از همین شبکه منتشر شد. می توان از داربی پاپ پروداکشنز، محصولات کاغذی کی او و هاسبرو استودیوز به عنوان برخی از شرکت هایی نام برد که وظیفه تولید این سریال را به عهده داشتند. 

 

نقد سریال Transformers Prime

با توجه به آنکه این مجموعه تلویزیونی که با نام تبدیل شوندگان: پرایم شناخته می شود، توانست در سایت معتبر IMDB امتیاز 7.9 را کسب کند، می توان آن را یکی از سریال های ابرقهرمانی موفق دانست. این امتیاز بالا را می توان مدیون نظر مثبت بسیاری از بینندگانی بود که مخاطب اصلی Transformers Prime بوده اند.

 بخش اعظم این موفقیت به داستان جذاب ترانسفورمرز پرایم مربوط است. داستان آن به گونه ای نوشته و به تصویر کشیده شده که علاوه بر کودکان، برای نوجوانان و بزرگسالان هم مناسب است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.