دانلود سریال
Inside No. 9

3297 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 18K
10
/
8.5
IMDB Rating
50
/
50
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Inside No. 9
دانلود سریال Inside No. 9

خلاصه داستان سریال Inside No. 9

می خواهید با داستان های مختلف از کمدی و ترسناک مواجه شوید؟ اگر پاسخ تان به این سوال، بله است، پس بهتر است با سریال Inside No. 9، کمی بیشتر آشنا شوید. هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی، داستان های جالبی را در خود جای داده که هر کدام می توانند به نوبه خود، برای بینندگان جذاب و هیجان انگیز باشند. این مجموعه که با نام (داخل شماره 9) شناخته می شود، هر قسمت را به داستانی جداگانه اما مرتبط با مضمون اصلی سریال، اختصاص داده است. اگر می خواهید با صحنه های کمدی و ترسناک مواجه شوید، این سریال را از دست ندهید. 

 

داستانی ترسناک و کمدی

می توانید در این مجموعه تلویزیونی، در هر قسمت از آن، با بازیگران جدیدی آشنا شوید که نه در قسمت بعد و نه در قسمت قبل حضور دارند. این مسئله، مربوط به داستان هایی است که در هر قسمت، متفاوت بوده و بنا بر هر داستان، بازیگران و عوامل مختلف دیگر تغییر می کنند. 

می توانید در Inside No. 9، با ماجرا های خارق العاده، عجیب و غریب و همچنین دنیوی مواجه شوید. افشاگری های سرد در یک کمد، حضور یک معلم دبستانی به ظاهر خوشحال، خانه خالی از سکنه عحیب و غریب و...، برخی از ماجرا های داخل شماره 9 را تشکیل می دهند. 

 

سریال Inside No. 9

این مجموعه تلویزیونی، ژانر های بسیار مختلف و متنوعی از درام، کمدی، کمدی سیاه، آنتولوژی و همچنین ترسناک را در خود جای داده است. استیو پمبرتون و ریس شیراسمیت، از افرادی هستند که وظیفه ساخت آن را به عهده داشتند. 

گریم هارچر، دیوید کر، گیلم مورالس، مت لیپسی، استیو پمبرتون و جیم او هانلون از کارگردانان این مجموعه هستند. می توان از فنلا وولگار، ریک شارسمیت و استیو پمبرتون به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.

داخل شماره 9، محصولی از انگلستان و بریتانیا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. جان پلومن به عنوان تهیه کننده اجرایی و آدام تاندی به عنوان تهیه کننده اصلی آن شناخته می شود. داخل شماره نه دارای هشت فصل بوده که این هشت فصل، 50 قسمت را در خود جای داده اند. 

ضبط و تصویربرداری سکانس های مختلف Inside No. 9، در مکان های گوناگون رخ داده است. هر قسمت از این مجموعه هشت فصلی، 30 دقیقه را به خود اختصاص داده. اولین قسمت از آن در تاریخ پنجم فوریه 2014 منتشر شد. وظیفه پخش تمامی قسمت های این سریال به عهده شبکه بی بی سی دو بود. 

 

نقد سریال Inside No. 9

لازم نیست برای تماشای مجموعه ای تازه و با طراوت، به دنبال چیزی بگردید؛ چراکه یکی از آن ها دقیقا در رو به روی شما قرار دارد. علاوه بر داستان جذاب داخل شماره نه، می توان تمامی سکانس های آن را هم در دسته بهترین ها قرار داد. 

بنا بر همین مسائل بود که Inside No. 9 توانست در سایت IMDB امتیاز 8.5 را کسب کند. این امتیاز به نوبه خودش، یکی از بهترین امتیازاتی است که یک سریال می تواند آن را کسب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-06-26 08:58:13
    فصل 6 لطفا قرار بدید
  • 1399-12-15 20:12:56
    هر اپیزود داستان خودش رو داره. فیلمنامه خیلی قوی و عمیقی داره. کمدی و ترسناک رو عالی ترکیب کرده. برای من یک سر و گردن از black mirror بالاتر هست.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.