دانلود سریال
Ramy

2641 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 15K
10
/
8.0
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Ramy
دانلود سریال Ramy

خلاصه داستان سریال Ramy

داستان این مجموعه تلویزیونی در مورد پسری است که حالا به دلایلی بین دوگانگی گیر کرده و نمی داند باید چه کاری انجام دهد تا از این مخمصه نجات پیدا کند. این پسر در سریال Ramy، با نام رامی شناخته می شود. در واقع، نام سریال، از اسم این پسر و داستانی که دارد، گرفته شده است. این پسر جوان که عضوی از یک خانواده مصری است، حالا با خانواده اش به آمریکا مهاجرت کرده است. این مسئله، برای خانواده او بسیار راحت به نظر می رسد، اما این فرد نمی داند که چگونه باید خود را با شرایطی که دارد وفق دهد! 

 

سریال رامی

مهاجرت از مصر به آمریکا، کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد؛ چرا که بسیاری از مسائل میان این دو کشور متفاوت است. رامی هم بین دو جامعه ای که از آن می آید و جامعه ای که باید با آن زندگی اش را ادامه دهد، گیر کرده است. 

در سریال Ramy، شاید در ابتدا به نظر برسد که همه چیز بسیار اغراق آمیز است، اما کم کم مشخص می شود که اینگونه نیست. جامعه ای که رامی از آن می آید، فرهنگی مسلمان دارد که تمامی افراد آن معتقدند زندگی، محلی برای آزمایش الهی است. 

این در صورتی است که دوستان جدید او تنها به خوشگذرانی فکر می کنند و اعتقاد دینی خاصی ندارند. 

 

سریال Ramy

بر خلاف آنکه در ابتدا به نظر می رسد همه چیز بسیار جدی است، اما این مجموعه تلویزیونی ژانر های کمدی و درام را در خود جای داده است. می توان از رایان ولش، رامی یوسف و اری کچر به عنوان سازندگان این سریال نام برد. 

ولید زعیتر و همچنین رامی یوسف، از بازیگران محبوب و اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند که با بازی عالی خود توانستند رامی را یک سر و گردن، بالاتر بکشند. می توان از جراد کارمایکل به عنوان شخصی نام برد که تهیه کننده اجرایی رامی بوده و مسئولیت بزرگی را به عهده دارد. 

این مجموعه تلویزیونی، محصولی از کشور آمریکا بوده و تمامی سکانس های آن در ایالات متحده ضبط و تصویربرداری شده است. رامی که سریالی کمدی و درام است، تنها دو فصل داشته و در همین دو فصل هم 20 قسمت را جای داده است. 

هر فصل از این مجموعه، پیکربندی ده قسمته دارد. هر قسمت از Ramy، حدود 31 الی 33 دقیقه را به خود اختصاص داده است. وظیفه پخش تمامی قسمت های این مجموعه به عهده شبکه آمریکایی هولو بود. اولین قسمت از رامی در تاریخ 19 آوریل 2019 روی شبکه رفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال Ramy

بسیاری از افرادی که رامی را تماشا کرده اند، آن را با نام مجموعه ای می شناسند که توانست یکی از مهم ترین جوایز گلدن گلوب را از آن خود کند. این جایزه مهم را می توان یکی از افتخارات اصلی این سریال دانست. داشتن چنین جایزه ای، بیهوده و به سادگی به دست نمی آید و مشخص است که عوامل یک سریال، برای آن زحمت کشیده اند.

 Ramy هم به صورتی ساخته شده که برازنده این جایزه باشد. در واقع، می توان گفت دلیل اصلی آن، مربوط به نظر مثبت بینندگان نسبت به داستان و همچنین دیگر عوامل سریال بود. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.