دانلود سریال
She-Ra and the Princesses of Power

5149 تعداد بازدید
User 8
10
/
9
AnimeList Rating
User 17K
10
/
8.0
IMDB Rating
52
/
52
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال She-Ra and the Princesses of Power
دانلود سریال She-Ra and the Princesses of Power

خلاصه داستان سریال She-Ra and the Princesses of Power

داستان این انیمیشن که با نام شی را و شاهزاده های قدرت شناخته می شود، در جایی به نام اتریا روایت می شود. اتریا در سریال She-Ra and the Princesses of Power در واقع، نام یک سیاره است. شخصیت اصلی این مجموعه تلویزیونی مربوط به آدورا است که به عنوان یک سرباز شناخته شده و در گروه ترکان و مغولان قرار دارد. او سعی دارد از خانه و سرزمین اصلی خود که اترا است، دفاع کرده و این چیز های بسیار ارزشمند را در مقابل پرنسس های پادشاهی حفظ کند. در واقع، پرنسس ها، این فرد و همچنین گروه ترکان و مغولان را تهدید کرده بودند. 

 

سریال شی را و شاهزاده های قدرت

آدورا از بچگی اش یاد گرفته که شمشیرش را تنها برای مبارزه با دشمن به کار برده و آن را غلاف نکند تا فرصت های اصلی اش را از دست ندهد. پرنسس های پادشاهی در سریال She-Ra and the Princesses of Power، کاری کرده اند تا زندگی آدورا همیشه با ترس همراه شود، اما او از این فرصت ها استفاده کرده و این ترس ها را به صورت یک ماجراجویی می بیند.

 این سرباز تنومند و قوی سعی دارد از توانایی های خود استفاده کرده و راهی را پیدا کند تا خود را از این مخمصه نجات دهد. پس از مدتی، آدورا تبدیل به یک ابرقهرمان شده و با نام شی را شناخته می شود. 

 

سریال She-Ra and the Princesses of Power

این مجموعه انیمیشنی که شی را و شاهزاده های قدرت نام دارد، ژانر های کمدی، خانوادگی، درام، اکشن، ماجراجویی، فانتزی و علمی تخیلی را در خود جای داده است. کارگردانی آن نیز به عهده روی بردین، جن بنت و مندی کلوتورثی بود. 

تولید این انیمیشن را کمپانی های Mattel Creations، DreamWorks Animation و DreamWorks Animation Television به عهده گرفتند. این مجموعه تلویزیونی محصولی از کشور آمریکا بود و به زبان انگلیسی ساخته شد. 

نوئل استیونسون و جوزی کمبل، به عنوان نویسندگان فیلمنامه شی را و شاهزاده های قدرت شناخته می شوند. می توان از کارن فوکوهارا، کستون جان، مارکس اسکریبنر، ایمی کاررو، لورن اش، کریستین وودز و ای جی میچالکا به عنوان برخی از صداپیشگانی نام برد که در این مجموعه انیمیشنی به ایفای هنرمندی پرداخته اند. 

در واقع، این مجموعه تلویزیونی، نسخه ای بازسازی شده از سریالی است که با همین نام در سال 1985 میلادی ساخته شد. She-Ra and the Princesses of Power دارای پنج فصل و 52 قسمت است.  هر قسمت از این انیمیشن، حدود 30 دقیقه را به خود اختصاص داده است. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های آن به عهده شبکه جهانی نتفلیکس بود. این شبکه، اولین قسمت از شی را و شاهزاده های قدرت را در سال 2018 منتشر کرد. 

 

 

نقد سریال شی را و شاهزاده های قدرت

این سریال کارتونی توانست از همان قسمت های ابتدایی، نظر مثبت بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کند. با توجه به آنکه شی را و شاهزاده های قدرت، مجموعه ای خانوادگی است، می توان بخش عمده ای از مخاطبان آن را افراد بزرگسال دانست. 

این اشخاص می توانند بنا بر بسیاری از واقعیات تصمیم گرفته و در نهایت امتیاز خوبی را به یک انیمیشن بدهند. She-Ra and the Princesses of Power توانست با توجه به این مسائل، در جایگاه مناسبی قرار بگیرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-07-01 05:00:18
    لطفا زیرنویس ها رو قرار بدیدو
    • 1400-05-25 23:31:24
      زیرنویس های سریال رو باید از subscene.com بگیرید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.