دانلود سریال
Trollhunters: Tales of Arcadia

3015 تعداد بازدید
User 10
10
/
7
AnimeList Rating
User 18K
10
/
8.4
IMDB Rating
54
/
54
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Trollhunters: Tales of Arcadia
دانلود سریال Trollhunters: Tales of Arcadia

خلاصه داستان سریال Trollhunters: Tales of Arcadia

این مجموعه انیمیشنی که با نام شکارچیان ترول: داستان های آرکادیا شناخته می شود، داستان زندگی گروهی از دوستان را نشان می دهد که متوجه بسیاری از چیز ها می شوند. سردسته این گروه از دوستان در سریال Trollhunters: Tales of Arcadia، فردی به نام جیم لیک جونیور است که به عنوان یک دانش آموز دبیرستانی شناخته می شود. او به همراه دوستانش متوجه می شوند که در زیر زمین محل زندگی شان، دنیایی وجود دارد. این ترول ها هستند که در زیر زمین زندگی می کنند. آن ها موجوداتی همانند غول هستند. 

 

ماجرای شکارچیان ترول

جیم لیک جونیور، طلسمی را پیدا کرده و با توجه به آن، تبدیل به یک غول کش می شود. در واقع، پیش از آنکه چنین اتفاقی رخ دهد، این پسر دبیرستانی و دوستانش وقتی متوجه وجود ترول ها می شوند، تصمیم می گیرند که با همدیگر متحد شده و دست به دست هم دهند تا از آن ها دفاع کنند. 

اما در سریال Trollhunters: Tales of Arcadia، همه چیز به این منوال پیش نرفته و وقتی جیم به یک غول کش یا همان شکارچی ترول تبدیل می شود، باید به همراه دوستانش از خودشان و همچنین غول ها در مقابل هیولاهای اهریمنی محافظت کنند. 

 

سریال Trollhunters: Tales of Arcadia

شکارچیان غول: داستان های آرکادیا، مجموعه ای است که به کارگردانی گی یرمو دل تورو ساخته شده است. این انیمیشن یکی از مجموعه های پویانمایی است که در دسته سریال های دریم ورکس انیمیشن قرار دارد. می توان ژانر های علمی تخیلی، کمدی، درام، ماجراجویی و خیال پردازی را ژانر های قالب بر این مجموعه دانست. 

گی یرمو دل تورو به عنوان سازنده این سریال هم شناخته می شود. چاد کوانت، آرون والتک، مارک گوگمهایم، کوین هاگمن، ای سی بردلی و دن هاگمن از نویسندگان این پویانمایی هستند. می توان از فرد تاتاسیور، لکسی مدرانو، مول سند، چارلی ساکستون، آنتون یلچین، ران پرلمن، اشلی پلدن، امیل هرش و جاناتان هاید به عنوان برخی از صداپیشگانی نام برد که وظیفه صداپیشگی و صحبت کردن به جای شخصیت های اصلی را به عهده داشتند.

این مجموعه محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. مارک گوگنهام، دن هگمن، کریستینا استینبرگ، گی یرمو دل تورو و همچنین رودریگو بلاس از تهیه کنندگان اجرایی Trollhunters: Tales of Arcadia هستند. این سریال آمریکایی دارای سه فصل است. 

در این سه فصل، 52 قسمت 23 دقیقه ای قرار دارد. شبکه جهانی نتفلیکس وظیفه پخش تمامی این قسمت ها را به عهده داشت. اولین قسمت از شکارچیان غول: داستان های آرکادیا در تاریخ 25 می 2021 روی شبکه رفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال شکارچیان ترول

این مجموعه تلویزیونی که یک انیمیشن فانتزی است را می توان در دسته بهترین انیمیشن ها قرار داد؛ چرا که شکارچیان غول: داستان های آرکادیا توانست در سایت IMDB امتیاز بسیار مناسبی را کسب کند. 8.6، امتیازی است که Trollhunters: Tales of Arcadia توانست در این سایت به دست آورد. 

بسیاری از افرادی که این سریال را تماشا کردند، معتقدند که تصویرپردازی و همچنین شخصیت پردازی این مجموعه، یکی از  بهترین چیز هایی است که می توان به آن اشاره کرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-04-23 19:23:10
    سریال قشنگی هست، پیشنهاد میکنم که ببینید، کلا سریال های شرکت DreamWorks خیلی خوب هستن. (بعد این 3bellow و بعدش wizard و یه سینمایی ادامه این داستان هست، اونا رو هم ببینید.)
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-07-22 03:14:22
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    من کل این سریال رو به خاطر سه قسمت آخرش که جیم تبدیل میشد دیدم. حتی کل سریال 3Below رو هم به خاطر فقط چند ثانیه که جیم اونشکلی بود دیدم خیلی قشنگ بود
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.