دانلود سریال
Close Enough

3887 تعداد بازدید
User 3
10
/
7.33
AnimeList Rating
User 12K
10
/
7.8
IMDB Rating
24
/
24
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Close Enough
دانلود سریال Close Enough

خلاصه داستان سریال Close Enough

این مجموعه تلویزیونی که به صورت انیمیشن ساخته شده و یک کارتون به حساب می آید، دارای داستانی کمدی و جالب است. سریال Close Enough روی خانواده ای تمرکز دارد که از یک زوج تشکیل شده است. این زوج باید با چالش هایی که برایشان به وجود می آید، کنار آمده و آن را حل کنند تا دیگر با آن مواجه نشده و سعی کنند زندگی شان را به خوبی با همدیگر بسازند. آن ها باید علاوه بر این چالش ها، با همدیگر هم خوب رفتار کنند و در کنار هم باشند تا از کنار موضوعاتی که رو به رو می شوند، به خوبی عبور کنند. 

 

چالش های یک خانواده

بسیاری از این چالش ها مربوط به سنی است که آن ها درش قرار دارند. زوج اصلی این خانواده سه نفره، در دهه 20 الی 30 سالگی از زندگی شان قرار دارند و باید چالش ها را با توجه به این سن و سال و همچنین کودک شان، حل کنند. 

آن ها در سریال Close Enough تنها نبوده و با دوستان و خانواده شان تعامل دارند. این انیمیشن تنها به این زوج نپرداخته و زندگی و چالش های آن ها را از زاویه دید خانواده و دوستان شان هم نشان می دهد. دوستان و خانواده ها می توانند در زندگی این زوج تاثیر مستقیم داشته باشند و به آن ها در حل کردن چالش های شان کمک کنند. 

 

سریال Close Enough

این سریال در ژانر های فانتزی، کمدی، اکشن، ماجراجویی، اکشن، علمی تخیلی، کوتاه، درام و عاشقانه ساخته شده است. جِی جی کوینتل به عنوان کارگردان این مجموعه شناخته می شود. می توان از جی جی کوینتل، جیسون منتزوکاس و گابریل والش به عنوان برخی از صداپیشگانی نام برد که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند و به جای شخصیت های اصلی این مجموعه صحبت کرده اند.

این سریال که ژانر اصلی و قالب بر آن، ژانر کمدی است، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. این انیمیشن همانند بسیاری از انیمیشن هایی که با این مضمون و داستان ساخته می شوند، مختص به کودکان نبوده و بهتر است جوانان و بزرگسالان آن را تماشا کنند. 

چنین مجموعه ای که با نام (به اندازه کافی نزدیک) شناخته می شود، دارای سه فصل است. این سه فصل دارای پیکربندی 24 قسمته هستند که با این اوصاف، می توان هشت قسمت را در هر یک فصل از Close Enough قرار داد. 

هر قسمت از به اندازه کافی نزدیک، حدود 23 دقیقه را به خود اختصاص داده است. وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه اچ بی او مکس آمریکا بود.  اولین قسمت از به اندازه کافی نزدیک، در سال 2020 توسط همین شبکه منتشر شد. 

 

نقد سریال Close Enough

این سریال توانست با داستان جذاب و همچنین شخصیت پردازی های جذاب تر، نظر بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کرده و در رده مناسبی قرار بگیرد. البته بهتر است از تاثیر عوامل دیگر همچون کارگردان، صداپیشگان، تهیه کنندگان و... غافل نشد. 

می توان صداقت این مسئله را از امتیاز Close Enough در سایت IMDB متوجه شد. به اندازه کافی نزدیک توانست در این سایت، امتیاز 7.8 را کسب کند. وجه شد. به اندازه کافی نزدیک، ن

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-02-07 19:38:43
    اصر قبلی نویسنده regular show بود اصر محشری بود که سال 2009 متشر شد و 2017 به پایان رسید برای کسایی که اصر قبلیو دیدین این سریال حس خوشایندی از سری قبلی رو بهتون تقدیم میکنه حتما تماشا کنید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.