دانلود سریال
Scooby-Doo! Mystery Incorporated

4054 تعداد بازدید
User 6
10
/
9
AnimeList Rating
User 14K
10
/
8.1
IMDB Rating
53
/
53
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Scooby-Doo! Mystery Incorporated
دانلود سریال Scooby-Doo! Mystery Incorporated

خلاصه داستان سریال Scooby-Doo! Mystery Incorporated

همانگونه که از نام این مجموعه تلویزیونی مشخص است، شخصیت اول آن، با اسم اسکوبی دوو شناخته می شود. این سگ بامزه و باحال که در سریال Scooby-Doo! Mystery Incorporated، چنین اسمی دارد، در تابستان یکی از سال ها به همراه دوستانش به مسافرت می رود. اسکوبی دوو و همچنین دوستانش می خواهند که از این سفر نهایت لذت را برده و به اصطلاح، کیف کند. آن ها چنین کاری را انجام می دهند، چون گمان می کنند این آخرین سفری است که با همدیگر می روند و در آن خوش می گذرانند. 

 

سریالی ماجراجویانه از سگی بامزه

آن ها برای نهایت خوشگذرانی و لذت بردن از تابستان شان، شهر مرموز کریستال کاو را انتخاب می کنند. وقتی اسکوبی دوو به همراه دوستانش وارد این شهر می شوند، می فهمند که هیچ چیز سر جای درست خود قرار ندارد و بسیاری از چیز هایی که با آن مواجه می شوند، مرموز و عجیب هستند.

حالا آن ها در سریال Scooby-Doo! Mystery Incorporated، باید برخلاف خوشگذرانی هایی که در سر داشتند، معما های مرموزی که با آن ها مواجه می شوند را حل کنند. البته به نظر می رسد حل کردن معماها هم کمی از خوشگذرانی ندارد! 

 

سریال Scooby-Doo! Mystery Incorporated

اتفاقاتی که برای اسکوبی دوو و دوستانش رخ می دهد را می توان در دسته رخداد های ماوراء الطبیعه قرار دارد. کریستال کاو، پر از این اتفاقات و معماها است. با توجه به این داستان، می توان ژانر های کمدی، ماجراجویی، فانتزی، ترسناک، جنایی، درام، رازآلود و همچنین خانوادگی را در دسته ژانر هایی قرار داد که در این مجموعه دیده می شوند.

 این سریال، به کارگردانی جو روبی ساخته شده است. این انیمیشن، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی است. سریال اسکوبی دوو! معماهای در هم آمیخته، توسط جو روبی و کن اسپیرز طراحی شده است. از قسمت ابتدایی تا انتهایی آن، دو فصل تولید شد. 

در این دو فصل، 52 قسمت قرار دارد که این پیکربندی نشان می دهد در هر فصل، 26 قسمت قرار داده شده است. هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی دارای زمانی حدود 23 دقیقه است. اولین قسمت از Scooby-Doo! Mystery Incorporated در سال 2010 ساخته شده و مورد پخش قرار گرفت تا اینکه بخش پایانی آن در سال 2013، پس از سه سال منتشر شده و پخش این سریال انیمیشنی پایان یافت. 

بهتر است کودکان زیر هفت سال، اسکوبی دوو! معما های در هم آمیخته را تماشا نکنند؛ چرا که این انیمیشن صحنه های جنایی و ترسناک زیادی دارد که برای کودکان در این سن و سال مناسب نیستند. 

 

نقد سریال Scooby-Doo! Mystery Incorporated

این مجموعه راز آلود توانست طی سه سال تولید، به افتخارات بسیاری دست پیدا کند؛ بنابراین می توان آن را جزو بهترین انیمیشن ها قرار داد. می توان کاندید شدن برای دریافت 9 جایزه از جوایز جشنواره های معتبر بین المللی را یکی از افتخارات Scooby-Doo! Mystery Incorporated دانست. 

یکی دیگر از چیز هایی که می تواند موفقیت این مجموعه را به خوبی نشان دهد، دریافت کردن امتیاز 8.1 در سایت معتبر و جهانی IMDB است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.