دانلود سریال
The Ren & Stimpy Show

2051 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 24K
10
/
7.5
IMDB Rating
55
/
55
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Ren & Stimpy Show
دانلود سریال The Ren & Stimpy Show

خلاصه داستان سریال The Ren & Stimpy Show

اگر به انیمیشن های سگ و گربه ای علاقه دارید، سریال The Ren & Stimpy Show را تماشا کرده و از آن غافل نشوید. شاید بتوان گفت این مجموعه تلویزیونی تا حدودی شبیه به موش و گربه یا همان تام و جری است؛ چرا که شخصیت های اصلی این انیمیشن، علاوه بر اینکه با هم دوست هستند، اما اختلاف هایی هم دارند. می توان از اسم این انیمیشن متوجه شد که داستان آن در مورد شخصیت هایی است که با نام های رن و استیمپی شناخته می شوند. شخصیت اصلی، متعلق به رن است که یک سگ بوده و خصوصیات منحصر به فردی دارد. 

 

سریالی بر اساس روابط سگ و گربه 

رن، سگی است که به نظر دیوانه می آید و یکی از ویژگی های اخلاقی آن در سریال The Ren & Stimpy Show، این است که زود عصبانی می شود و از کوره در می رود. رن علاوه بر این خصوصیات، بسیار احمق بوده و در بسیاری از مواقع نمی داند باید چه کاری را انجام دهد که درست باشد. 

ماجرا های او با دوستش که یک گربه است و با نام استیمپی شناخته می شود، بسیار خنده دارد به نظر می رسند. ترکیب یک سگ احمق و عصبی با یک گربه بسیار آرام و خونسرد که به کسی کاری ندارد، باید بسیار جالب و هیجان انگیز باشد!

 

سریال The Ren & Stimpy Show

کمپانی نیکلودئون وظیفه تولید این سریال که با نام ماجرا های رن و استیمپی شناخته می شود را به عهده داشت. در این مجموعه، باب کم، جان کریک فالوسی و جیم گومز، از افرادی هستند که به صورت مشترک، کارگردانی و نویسندگی داستان آن را انجام دادند. 

می توان از ژانر های ماجراجویی، درام، کمدی و خانوادگی، به عنوان ژانر های اصلی این انیمیشن نام برد. ماجرا های رن و استیمپی، یکی از محصولات کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است تا تمامی افراد در سراسر جهان بتوانند آن را تماشا کنند. 

هریس پیت، جان کریم فالوسی و بیلی وست را می توان در دسته صداپیشگان اصلی این انیمیشن قرار داد. این افراد، یکی از مهم ترین وظایف را در The Ren & Stimpy Show به عهده داشتند. این مجموعه که دارای دو شخصیت اصلی است، در پنج فصل ساخته شده است.

در این پنج فصل، 55 قسمت قرار دارد که می توان با توجه به این قسمت ها گفت هر فصل، 11 قسمت را درون خود جای داده و چنین پیکربندی مشخصی دارد. هر قسمت از این مجموعه، حدود 30 دقیقه زمان را به خود اختصاص داده است. 

اولین قسمت از این سریال کمدی، در سال 1991 پخش شده و انتشار آخرین قسمت آن هم به سال 1996 باز می گردد. شبکه نیکلودئون آمریکا وظیفه پخش تمامی قسمت های این سریال را به عهده داشت. 

 

نقد سریال The Ren & Stimpy Show

با توجه به آنکه ماجرا های رن و استیمپی توانست در سایت معتبر و جهانی IMDB امتیاز 7.5 را کسب کند، نمی توان چندان توضیح اضافه ای در مورد موفقیت آن داد. بهتر است کودکان زیر هفت سال، این مجموعه را تماشا نکنند؛ چون ممکن است خلقیات رن و همچنین استیمپی روی روان آن ها تاثیر منفی بگذارد.

 The Ren & Stimpy Show با داستان جذابش توانست نظر مثبت بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.