دانلود سریال
Chicago P.D. شیکاگو پی.دی.

5367 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 41306
10
/
8.1
IMDB Rating
208
/
208
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Chicago P.D. (شیکاگو پی.دی.) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Chicago P.D. (شیکاگو پی.دی.) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال chicago P.D.

سریال chicago P.D.، تمرکز خود را بر روی منطقه خیالی ۲۱ گذاشته است. در این منطقه افسران گشت زنی و واحد اطلاعات نخبه اداره قرار دارد که به رهبری کارآگاه گروهبان هنک وویت و با بازی جیسون بغه فعالیت می کند. سه فصل اول و نیمه اول فصل چهارم بر روی افسران گشت و اطلاعات متمرکز و روایت حوادث پیش آمده در این دو بخش است و از نیمه دوم فصل چهارم به بعد، پس از اینکه افسر کوین آتواتر (با بازی لارویس هاوکینز) و افسر کیم برجس (با بازی مارینا اسکوئرچاتی) به این واحد افزوده می شوند، روی واحد اطلاعات تمرکز می کند. 

 

ماجراهای واحد اطلاعات

سریال شیکاگو پی دی مجموعه ای از داستان ها و حوادث اتفاق افتاده در این شهر و خلاف های سنگین و قتل های صورت گرفته و افسران گشت یونیفرم پوش و ناحیه ۲۱  شیکاگو را روایت می کند که با هدف تعقیب کردن عاملان تخلفات بزرگ خیابانی شکل گرفته است.


 

سریال chicago P.D.

مجموعه تلویزیونی درام اکشن پلیسی آمریکایی است که توسط دیک وولفو مت اولمستد به عنوان بخشی از فرنچایز وولف انترتیمنت در شیکاگو تولید شده است. در مجموعه تلویزیونی در هشتم ژانویه ۲۰۱۴ به عنوان جایگزین میان فصل در NBC  پخش شد. 

این سریال به صورت کامل در شیکاگو فیلم برداری شده است. این ساختمان دارای نمای بیرونی مشابه ظاهر قدیمی ایستگاه پلیس خیابان ماکسول است. در ۱۳ مارس ۲۰۲۰، تولید فصل هفتم به علت تأثیر همه گیری کوید ۱۹ کنسل شد. در این سریال، جیسون بغه با نقش گروهبان هنگ وویت ظاهر شده و جاون سدا نیز نقش کارآگاه آنتونیو داوسون را بازی می کند.

 در سریال chicago P.D ، بازیگران دیگری همچون کلی بلاتز، تانیا ریموند، ملیسا سیجمیلر و اسکات ایستوود حضور داشته اند. در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۳، اعلام شد که ملیسا سیجمیلر دیگر بخشی از سریال نخواهد بود و جسی لی سافر رسماً به عنوان یک بازیگر اصلی به سایر بازیگران پیوست.

 

نقد سریال

بانی هامر، رئیسNBCUniversal Content Studios  گفته است: ”من در طول ده ها سال  کار کردن با دیک کاملاً لذت بردم و ناگفته نماند که او یکی از تأثیر گذارترین تهیه کنندگان در تاریخ است”. او همچنین گفت: او برخلاف سایر افراد، یک رویا گرا است که الهاماتش کل فضای تلویزیون را تغییر داده است. بیش از اندازه هیجان داریم که دیک و تیمش برای سال های طولانی در خانواده NBCUniversal بمانند. 

در نقد سریال chicago P.D. توسط تماشاگران آمده است که دوست داشتن هنک وویت می تواند سخت باشد؛ ولی وقتی وارد سریال می شوید، عاشق شخصیت او می شوید. عاشقانه های زیادی در این نمایش وجود دارد که وقتی با شخصیت ها آشنا می شوید کمی گیج می شوید. 

بینندگان شیکاگو پی دی بازیگران و نویسندگان را بسیار مورد تحسین قرار دادند؛ زیرا اگر آن ها نبودند، این مجموعه تلویزیونی خوب حاصل نمی شد. این یک سریال خشن شایسته است. تعداد زیادی اجساد در این نمایش وجود دارد؛ زیرا این یک نمایش پلیسی است. 

بنابراین اگر از نظر دیدن خون و چنین صحنه هایی حساس هستید، در دیدن مجموعه Chicago P.D. ممکن است دچار مشکل شوید؛ ولی این نمایش آن قدر جذاب و دیدنی است که بتوان این بخش ها را نادیده گرفت. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.