دانلود سریال
Teenage Bounty Hunters

2046 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 13016
10
/
7.7
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Teenage Bounty Hunters
دانلود سریال Teenage Bounty Hunters

خلاصه سریال teenage bounty hunters

در مجموعه تلویزیونی teenage bounty hunters بخشی از زندگی دو دختر را روایت می کند که طی یک حادثه اتومبیلی با یک فراری از قانون، دو قلو های ۱۶ ساله استرلینگ و بلیر وزلی با یک جایزه بگیر حرفه ای به نام باوزر که ادعا دارد من برای این کارها زیادی پیر شده‌ام، آشنا می شوند. دختران بایستی خسارت وارد شده به خودروی پدرشان را جبران نمایند. از همین روست که به پول نیاز دارند. از سویی دیگر باوزر هم می خواهد تا به یک باشگاه عالی در آتلانتا برود؛ جایی که هدف بعدی اش در آن است. بدین ترتیب یک کار تیمی کمدی تولید می شود. 

 

حضور جایزه بگیر حرفه ای

دانش آموزان دبیرستانی و دو قلوهای برادرشان، استرلینگ و بلر وسلی، پس از خراب کردن وانت پدرشان، برای پرداخت هزینه تعمیر کامیون و بدون اطلاع دادن به والدینشان، به شکار جایزه برای بوسر سیمونز می روند که طی آن با چالش های زیادی رو به رو می شوند.
 

سریال teenage bounty hunters

این مجموعه تلویزیونی در وهله اول با عنوان Slutty Teenage Bounty Hunters توسط کاتلین جردن تولید شده است که تهیه کنندگی اجرایی آن توسط Robert Sudduth، Jenji Kohan، Tara Herrmann و Blake McCormick نام گذاری شد. 

کارگردانی آن بر عهده جسی پرتز است. در تاریخ 22 ژوئیه 2020، پس از اعلام تاریخ پخش این مجموعه، عنوان سریال به عنوان Teenage Bounty Hunters نام گذاری شد و کلمه "slutty" برداشته شد. این سریال در 14 آگوست 2020 منتشر شد. تریلر رسمی این سریال در 30 جولای 2020 به نمایش در آمد. در پنجم اکتبر 2020، نتفلیکس سریال را پس از یک فصل لغو کرد.

 

در 28 ژوئن 2019، مدی فیلیپس، آنجلیکا بت فلینی، کادیم هاردیسون و ویرجینیا ویلیامز برای ایفای نقش های اصلی انتخاب شدند.  پس از اعلام رسمی تریلر، مکنزی آستین، متد من، مایلز ایوانز، اسپنسر هاوس، دوون هیلز، شرلی رومیرک در نقش های نا معلومی برگزیده شدند.

 

نقد سریال teenage bounty hunters

به گزارش هالیوود ریپورتر اینکو کانگ می گوید چیزی که در Teenage Bounty Hunters  می بینیم کمی بیشتر از ورونیکا مارس بلوند است که ترکیب شده با یادآوری های کمدی و تکراری است که هم تیمی های دختر هم می توانند خرابکاری به وجود آورند. 

چنین ترکیبی احتمالا خوب از آب در نخواهد آمد؛ ولی نتیجه کار کاملا پخته است و اپیزود های مختلف آن را می توانید با لذت و سرگرمی زیاد یکی پس از دیگری تماشا کنید. همچنین برت وایت نیز گفته است که این سریال  درست به اندازه عنوانش خنده دار است و هیچ چیز و هیچ کس را جدی نمی گیرد؛ ولی در عمل چیزهای بیشتری در زیر پوسته سرگرم کننده اش در جریان است. 

به گفته استیو گرین رویکرد آهسته آهسته برخورد کردن با افرادی که از چنگ قانون فرار کرده اند، چندان کارساز نیست. با این حال، در سریال Teenage Bounty Hunters در لحظاتی که تمام این المان های بی ربط ناگهان در هم چفت می شوند، چنان انرژی بالایی در صفحه نمایش تلویزیون موج می زند که با تمام وجود دوست دارید بدانید قدم بعدی در داستان بلیر و استرلینگ چیست.

کریستن بالدوین از اینترتینمنت ویکلی به این سریال نمره B+ داد و یک نقد نوشت: «سریع و خنده دار، گرم و فوق العاده عجیب، چیزی است که همه می توانند پشت سر بگذارند.» Vulture این سریال را در لیست "بهترین سریال های تلویزیونی نادیده گرفته شده 2020" قرار داد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-09-13 09:20:43
    حال نکردم اصلا
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.