دانلود سریال
Imposters

2082 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Imposters
دانلود سریال Imposters

خلاصه داستان سریال Imposters

سریال Imposters داستان دختری را به نمایش می گذارد که دارای چهره ای بسیار جذاب و زیبا بوده و از این طریق اقدام به فریب مردان کرده و از آن ها کلاه برداری می کند. این دختر به همان اندازه که دارای زیبایی خاصی است، دقیقا به همان اندازه خطرناک بوده و کارهای خوفناک انجام می دهد. در ابتدای کار خود به شناسایی افراد مختلفی روی می آورد. بعد از شناسایی، بهترین افراد را انتخاب کرده و تلاش می کند به وسیله زیبایی که دارد به آن ها نزدیک شود و کار خود را شروع کند.

در ادامه سریال Impostersشاهد این هستیم که برخی از افرادی که توسط این شخص مورد کلاه برداری قرار گرفته اند، اقدام به دنبال کردنش می کنند. این افراد به دنبال آن هستند که این دختر که اسمش مدی است را در جای مناسبی گیر بیاورند و انتقام خود را بگیرند. دختر بسیار زرنگ تر از این حرف ها بوده و خود را با روش های مختلفی پنهان می کند و باعث می شود کار برای آن ها بسیار پیچیده تر شود. مدی در حالی که مشغول به انجام کلاه برداری از شخص دیگری است، به صورت بسیار ناگهانی دچار عاشقی نسبت به آن شخص می شود. این مسئله موضوع را از قبل پیچیده تر می کند.

 

سریال Imposters

مجموعه Impostersبه عنوان یک سریال تلویزیونی در سراسر جهان شناخته شده است. این مجموعه دارای 2 فصل 20 قسمتی است و تعداد متناسب قسمت های آن باعث راحتی بیننده می شود. مدت زمان هر قسمت آن حدود 41 دقیقه بوده که باعث می شود حالتی سبک و طبیعی داشته باشد. زمان ساخت این مجموعه به سال های 2017-2018 بر می گردد که به زبان انگلیسی تولید شد. رده سنی مناسب برای تماشای آن، افراد بالای 14 سال بوده که می توان گفت مجموعه ای مناسب برای دیدن در حضور خانواده است.

از سبک و ژانر های مختلفی در این مجموعه استفاده شده است. ژانر های به کار رفته در Imposters را می توان در 4 دسته کمدی، درام، جنایی و راز آلود طبقه بندی کرد. انواع ژانر به کار رفته در آن باعث شده که افراد با سلیقه های گوناگون و متناسب با ژانر مورد علاقه خود این سریال مهیج را تماشا کنند. تاریخ انتشار آن به سال 1395 بر می گردد که در نوزدهم بهمن ماه برای اولین بار منتشر شد. در این مجموعه موضوع اصلی حول دختری به نام مدی است که هدف از ساخت آن را می توان نشان دادن این موضوع در نظر گرفت که: زیبایی چهره تنها ملاک آشنایی نیست و این زیبایی در بعضی اوقات می تواند دردسر ساز باشد.

 

نقد سریال Imposters

Imposters با توجه به تعداد قسمت های مناسبی که دارد، می تواند کار بیننده را بسیار راحت کند. کارگردان و بازیگران محبوب این مجموعه تلاش کرده اند که موارد کم اهمیت را حذف کرده و از اضافه گویی پرهیز کنند. زمان هر قسمت آن که حدود 41 دقیقه است، ناشی از آن است که اضافه گویی در آن وجود ندارد. این مدت زمان مناسب باعث شده که بیننده در هنگام تماشای آن احساس خستگی نکرده و مشتاق به دیدن دیگر قسمت های آن شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-08-27 02:49:29
    سلام اگه کسی به زیر نویس موقع دیدن نیاز داره این سریال رو نبینه چون فصل ۲ زیرنویس فاری نداره
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.