دانلود سریال
King of the Hill

3371 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 55K
10
/
7.5
IMDB Rating
258
/
258
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال King of the Hill
دانلود سریال King of the Hill

خلاصه داستان سریال King of the Hill

این مجموعه تلویزیونی که به صورت یک انیمیشن بزرگسالانه ساخته شده، داستان زندگی خانواده ای را روایت کرده و به تصویر می کشد که روز هایشان را در تگزاس می گذرانند. این خانواده در سریال King of the Hill یا همان پادشاه تپه، با نام خانواده هیل شناخته می شود. شخصیت اصلی این داستان، فردی به نام هنک است که فردی بسیار وفادار، با نظم و ترتیب، مسئولیت پذیر و صادق است. او که به عنوان مرد خانه شناخته می شود، مسئولیت اداره و رهبری خانواده را به عهده دارد. هنک برای در آوردن خرج خانواده، گاز پروپان می فروشد. 

 

روایتی جذاب از یک خانواده

او علاوه بر این کار، در یک فروشگاه کار کرده و به عنوان دستار مدیر شناخته می شود. همسر او که پگی نام دارد، فردی است که اعتماد به نفس بالایی داشته و از آنجایی که راحت به همه اعتماد می کند، بسیاری از افراد از او سوء استفاده می کنند. پگی در سریال King of the Hill، یک معلم یا همان مدرس زبان اسپانیایی است. 

پگی و هنک، تنها یک فرزند به نام بابی دارند که پسر خوبی به نظر می رسد. از آنجایی که پدر خانواده با بسیاری از مسائل مشکل دارد، تمامی سعیش را می کند که بابی چنین ویژگی هایی را نداشته باشد. 

 

سریال King of the Hill

سازندگان این انیمیشن که ژانر های کمدی و درام را در خود جای داده، افرادی با نام های گرگ دنیلز و مایک جاج هستند. می توان از گرگ دنیلز به عنوان کارگردان اصلی این مجموعه تلویزیونی هم نام برد. این سریال، به زبان انگلیسی ساخته شده و محصولی از آمریکا است. 

کتی ناجیمی، مایک جرج، بریتانی مورفی، ماریسا نتچرون، استیون روت، پاملا ادلون و توبی هاس، برخی از صداپیشگانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده و وظیفه بسیار مهم صداگذاری را به عهده گرفتند. گرگ دنیلز، گلن برگر، ریچارد اپل، جان اتچولار، جاناتان آیبل، مایکل روتنبرگ، دیو کرینسکی و مایک جاج، به عنوان تهیه کندگان اجرایی این مجموعه انیمیشنی شناخته می شوند. 

پادشاه تپه در تگزاس ساخته شده است. این مجموعه دارای 13 فصل است که در این 13 فصل، 258 قرار داده شده است. هر کدام از این قسمت های King of the Hill، زمانی حدود 21 تا 23 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه رسانه ای فاکس بود. اولین قسمت از این مجموعه 13 فصلی در تاریخ 12 ژانویه 1997 روی شبکه رفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال King of the Hill

با توجه به آنکه این انیمیشن برای بزرگسالان ساخته شده، جایز نیست که کودکان و نوجوانان آن را تماشا کنند. به همین منظور است که برای آن، رده سنی خاصی قرار گرفته و گفته شده است، افراد زیر 18 سال نباید این انیمیشن را تماشا کنند.

 King of the Hill را می توان یکی از سریال های جذابی دانست که به صورت انیمیشن ساخته شده و توانسته نظر مثبت بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کند. این مجموعه تلویزیونی در سایت معتبر IMDB، امتیاز 7.3 را از آن خود کرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.