دانلود سریال
The Boondocks

8078 تعداد بازدید
User 4
10
/
8.75
AnimeList Rating
User 32K
10
/
8.5
IMDB Rating
56
/
56
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Boondocks
دانلود سریال The Boondocks

خلاصه داستان سریال The Boondocks

داستان این مجموعه انیمیشنی حول محور موضوعات اجتماعی نوشته و به تصویر کشیده است؛ با این اوصاف می توان گفت چندان برای کودکان مناسب نیست؛ چرا که آن ها درک درستی از این مطاب نخواهند داشت. شخصیت های اصلی The Boondocks را دو برادر تشکیل می دهند که رایلی و هیوی نام داشته و نام خانوادگی شان، فریمن است. آن ها برای زندگی کردن، از شهر اصلی شان دور شده و به جایی می روند که پدربزرگشان در آنجا زندگی می کند. در پی این سفر، اتفاقات بسیاری رخ می دهد که رایلی و هیوی را به چالش می کشد. 

 

ماجرای دو برادر

پدربزرگ این دو پسر در حومه شهر قرار دارد و آن ها برای رفتن به آنجا باید از شیکاگو دل بکنند. پس از آنکه رایلی و هیوی از شهر اصلی خود دور شده و به حومه شهر می روند تا با پدربزرگشان زندگی کنند، با تغییرات فرهنگی بسیاری مواجه می شوند. 

البته نمی توان در سریال The Boondocks، از تاثیر پدربزرگ شان بر این تغییر فرهنگی هم چشم پوشی کرد. این فرد، بسیار زودجوش بوده و خیلی زود سر هر مسئله ای عصبی می شود. بهتر است بدانید که یکی از پسران، بسیار با ادب بوده، اما دیگری کمی دردسر ساز و بازیگوش به نظر می رسد. 

 

سریال The Boondocks

آرون ام سی گرودر، وظیفه کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را به عهده داشت. فرقی نمی کند که یک سریال به صورت انیمیشن ساخته شده باشد یا به شکلی دیگر؛ در هر صورت، ژانر هایی را در خود جای می دهد که تعریف کننده مضمون اصلی داستان آن هستند.

این سریال با ژانر های اکشن، درام و همچنین کمدی شناخته و تعریف می شود. این مجموعه انیمیشنی که با نام بوند ها شناخته می شود، محصولی مشترک از کشور های آمریکا، کانادا و کره جنوبی است. این کشورها دست به دست هم داده و چنین انیمیشنی را تولید کرده اند. 

به نظر می رسد با توجه به کشور های سازنده مجموعه بوند ها، زبان اصلی آن هم کره ای و انگلیسی باشد، اما زبان کره ای، جایگاهی در این سریال ندارد. دلیل این موضوع را هم می توان در این موضوع جست و جو کرد که بسیاری از مردم سراسر جهان، به زبان انگلیسی واقف هستند و تماشای سریال با این زبان برایشان بسیار راحت تر است. 

The Boondocks دارای چهار فصل و 56 قسمت است که هر قسمت، زمانی حدود 22 دقیقه را به خود اختصاص داده است. اولین قسمت از این انیمیشن در سال 2005 تولید شده و مورد انتشار قرار گرفت. 

 

نقد سریال The Boondocks

این مجموعه اکشن را می توان در دسته انیمیشن هایی قرار داد که از همان ابتدای تولید تا انتهایش، مورد بازدید بسیاری از افراد قرار گرفت و بازخود خوبی را هم دریافت کرد. می توان این قضیه را از امتیازی که سایت جهانی IMDB به آن داده، متوجه شد. 

سریال The Boondocks توانست در این سایت، بر اساس نظر مثبت بسیاری از بینندگان، امتیاز 8.5 را از ده امتیاز کامل از آن خود کند. می توان بخش اعظمی از این امتیاز را مدیون داستان جذاب آن بود. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-07-20 20:13:48
    دمتون گرم خیلی دنبالش بودم همه جا پولی بود تورنتم اعتماد نداشتم سایتای خارجی هم پیرت میکنن یه قسمت دانلود کنی
  • 1401-09-05 07:25:19
    سلام خسته نباشید لینک زیرنویس مشکل داره(البته به نظر دیتابیس null میفرسته..؟؟؟)
    • 1401-09-05 07:25:29
      سلام، بررسی شد مشکلی نبود
      • 1402-04-23 14:54:02
        لینک الان درسته سایت یا زیرنویس رو برداشته یا اصلا زیرنویسی براش نیست
        • 1402-04-23 14:54:19
          ترجمه‌ای براش وجود نداره
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.