دانلود سریال
Batman Beyond

2684 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 29K
10
/
8.1
IMDB Rating
52
/
52
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Batman Beyond
دانلود سریال Batman Beyond

خلاصه داستان سریال Batman Beyond

مجموعه بتمن بیاند یا همان ماورای بتمن، داستان این شخصیت کارتونی و افسانه ای را به تصویر می کشد. این سری از داستان های بتمن که با نام Batman Beyond شناخته می شود، داستانی را روایت می کند که در آن، این شخصیت افسانه ای پیر شده و حدود 20 سال از زمانی که او با جرم و جنایات مبارزه می کرده، می گذرد. وقتی این فرد که نام اصلی آن بروس وین است، از کارش کنار کشیده و به نوعی بازنشسته شده، چه کسی باید جرم و جنایات را در شهر از بین برده و جان مردم را از دست تبهکاران و خلاف کاران نجات دهد؟ 

 

سریال بتمن بیاند

تری مک گینیس که نوجوانی آشفته به نظر می رسد، راز بتمن را کشف کرده و به جای او وارد شهر می شود تا همه چیز را نظارت کند. تری مک گینیس در سریال Batman Beyond، پسری دبیرستانی است که حالا کار هایی که در جهت نجات شهر انجام می دهد، زیر نظر بروس وین است. 

آن ها در شهر گاتهام زندگ کرده و باید همه چیز را در این شهر، به خوبی مدیریت کنند. اما همه چیز به همین سادگی پیش نمی رود و پدر تری مک گینیس توسط کمپانی که شرکت بتمن را از آن خود کرده، کشته می شود! 

 

سریال Batman Beyond

کارگردانی این سری از مجموعه های بتمن، به عهده باب کین بود. می توان ژانر های اکشن، ماجراجویی، درام، رازآلود، علمی تخیلی، هیجانی و جنایی را ژانر های قالب بر این مجموعه دانست. بهتر است کودکان زیر هفت سال این مجموعه را تماشا نکنند؛ چرا که صحنه های اکشن و جنایی آن در حدی نیست که مناسب یک کودک زیر هفت سال باشد. 

لورن تام، ویل فریدل، ست گرین، استاکرد چنینگ، کری سامر، کوین کانروی، تری گارد و رایان اودانوهو، از صداپیشگانی هستند که در این مجموعه انیمیشنی به ایفای هنرمندی پرداخته اند. داستان این سری از مجموعه های بتمن هم بر اساس شخصیت داستانی که در کتاب دی سی قرار دارد تولید شده است. 

این مجموعه را می توان یکی از محصولات کمپانی برادران وارنر و همچنین شرکت دی سی دانست. سریال Batman Beyond، در سه فصل و 52 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت ها، در زمانی حدود 23 دقیقه تولید شده اند. 

اولین قسمت از این انیمیشن در سال 1999 تولید شده و روی شبکه رفت. پخش آخرین قسمت آن هم مربوط به سال 2001 می شود. ماورای بتمن، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

 

نقد سریال 

در همین ابتدا لازم است بگوییم که بتمن بیاند توانست در سایت IMDB امتیاز 8.1 را از آن خود کند. اگر قرار باشد تنها بر اساس این امتیاز پیش روی کرده و آن را مورد نقد قرار دهیم، به نظر می رسد همه چیز خوب و در سطح بالا باشد. Batman Beyond توانست طی سال های تولیدش، افتخارات زیادی را کسب کرده و آن ها را در کارنامه اش جای دهد. می توان از دریافت 3 جایزه آنی و همچنین 2 جایزه دی تایم امی، به عنوان برخی از این افتخارات نام برد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.