دانلود سریال
The New Batman Adventures

2794 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 18K
10
/
8.4
IMDB Rating
24
/
24
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The New Batman Adventures
دانلود سریال The New Batman Adventures

خلاصه داستان سریال The New Batman Adventures

کاملا واضح و مشخص است که داستان این مجموعه انیمیشنی، قرار است داستان و ماجرای کدامیک از شخصیت های ابرقهرمانی را به تصویر بکشد. شخصیت اصلی سریال The New Batman Adventures که با نام ماجرا های جدید بتمن شناخته می شود را بتمن تشکیل می دهد. این ابرقهرمان، همیشه سعی داشته در همه سری ها با داشتن شخصیتی تاریک، اما قوی و محکم، جهان را با کار هایش، پر از عدالت و خوبی کند. او حالا بیشتر در نقش تاریکی خود فرو رفته و قصد دارد بنا بر این قضیه، عنوانی را از آن خود کند. 

 

شخصیت ابرقهرمانی

البته بتمن در این ماجرا تنها نبوده و یکی از افراد دیگری که او هم شخصیتی بسیار تاریک داشته و عاشق این نقشش است، بتمن را در این مسیر همراهی می کند. در سریال The New Batman Adventures، این فرد زنی جوان است که با نام زن گربه ای شناخته می شود آن ها دست به دست همدیگر داده و با هم همکاری می کنند. 

در واقع آن ها به عنوان خفاش شب شناخته می شوند و قصد دارند با این عنوان، جرم و جنایات را در شهرشان که گاتهام نام دارد، از بین ببرند تا نظم و عدالت در آنجا برقرار شود. 

 

سریال The New Batman Adventures

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های اکشن، جنایی، رازآلود، خانوادگی، ماجراجویی و درام ساخته شده، به عهده باب کین بود. داستان آن بر اساس یکی از شخصیت های درون کتاب های کمیک دی سی نوشته و به تصویر کشیده شده است.

این سریال، یکی از محصولات کشور آمریکا بوده و در این کشور ساخته شده است. می توان از لورن لستر، آرلین سورکین، متیو والنسیا، تارا استرانگ، کوین کانروی، افرم زیمبالیست جونیور، مارک همیل و باب هیستینگز به عنوان برخی از صداپیشگان این سریال نام برد. 

ماجراهای جدید بتمن را می توان در جایگاه سوم از سریال های تولیدی با کتاب کمیک دی سی دانست؛ چرا که قدمت زیادی دارد. این سومین ساخته از کتاب های کمیک دی سی، دو فصل دارد. اگر قرار باشد تعداد قسمت های کل فصل ها را بیان کنیم، می توانیم 24 قسمت را درون آن ها قرار دهیم. 

به نظر می رسد هر یک از فصل های The New Batman Adventures، 12 قسمت را درون خود جای داده باشد. هر کدام از این قسمت ها، در زمانی حدود 30 دقیقه منتشر شده اند. وظیفه پخش تمامی قسمت ها به عهده شبکه کیدز وارنر برادرز بود. این انیمیشن طی سال های 1997 الی 1999 ساخته شده است. 

 

نقد سریال ماجرا های جدید بتمن

به نظر می رسد این سری از ماجرا های بتمن، با سری های پیش که آخرین مورد آن سه سال قبل از این مجموعه ساخته شده بود، تفاوت های چشمگیری دارد. کمپانی برادران وارنر هم برای آنکه این تغییرات را مهم تلقی می کرد، آن ها را در ابتدا به صورت چند دی وی دی برای افرادی که قصد داشتند کلکسیونی از تمامی سری های بتمن و همچنین The New Batman Adventures را داشته باشند، انتشار داد. 

تمامی این شرایط به دلیل مهم و محشر بودن، این سری از مجموعه های بتمن بود. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.