دانلود سریال
Almost Human

1436 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 51071
10
/
7.9
IMDB Rating
13
/
13
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Almost Human
دانلود سریال Almost Human

خلاصه داستان سریال Almost Human

در آینده ای نه چندان دور، ممکن است هر چیزی شکل بگیرد و این قضیه را می توان در سریال Almost Human مشاهده کرد. داستان این مجموعه تلویزیونی در مورد چندین سال آینده و زمانی است که ربات ها به میان می آیند تا با انسان ها همکاری کند. سالی که در آلموست هیومن روایت می شود، سال 2048 میلادی است. در این برهه زمانی، ربات های انسان نما، به گونه ای ساخته و طراحی می شوند که می توانند به عنوان یک همکار، با افراد عادی کار کنند. می توان از پلیس بودن آن ها و انجام چنین کار هایی، به عنوان نشانه ای از این قضیه نام برد. 

 

ربات های انسان نما

آن ها که در واقع ربات های اندرویدی هستند، حالا در اداره پلیس مشغول بوده و به افسران پلیس لس آنجلس کمک می کنند. در Almost Human، به نظر می رسد که یکی از این کارکنان اداره پلیس، از چنین وضعیتی راضی نبوده و مخالف سرسخت آن است که ربات ها با آن ها همکاری کند.

 این فرد با نام جان کنکس شناخته می شود. ربات اندرویدی که با او همکاری می کند، مدل DRN بوده و دوریان نام دارد. در ابتدا به نظر می رسد که شراکت دوریان و جان، کمی غیر قابل باور به نظر برسد، اما آن ها به خوبی با هم دوست می شوند. 

 

سریال Almost Human

مجموعه آلموست هیومن، نیمه انسان یا تقریبا انسان، سریالی است که در ژانر های درام، علمی تخیلی، جنایی و اکشن ساخته شده است. می توان از جی اچ وایمن، به عنوان سازنده این سریال نام برد. لیلی تیلور، مایکل ایلی، کارل اوریان، منیکا کلی، مکنایز کروک و مایکل اربی، از بازیگرانی هستند که در این مجموعه جنایی به ایفای نقش پرداخته اند.

هر کدام از آن ها، با شخصیت داستانی که بهشان تعلق داشت، خو گرفته و بهترین خود را ارائه دادند. آلموست هیومن، یکی از مجموعه های تلویزیونی است که در ایالات متحده آمریکا ضبط و تصویر برداری شده است. جی جی آبرامز، برایان بوک و جی اچ وایمن، از افرادی هستند که به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه شناخته می شوند. 

می توان از بد روبات و همچنین برادران وارنر به عنوان تولیدکنندگان اصلی Almost Human نام برد. این سریال که به زبان انگلیسی ساخته شده، دارای یک فصل است. در همین یک فصل، 13 قسمت قرار داده شده است که هر کدام از آن ها، زمانی حدود 60 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. اولین قسمت از آن در تاریخ 17 نوامبر 2013 روی شبکه فاکس رفته و پخش شد. 

 

نقد سریال Almost Human

پیش از هر چیزی بهتر است بدانید که این مجموعه تلویزیونی مناسب افراد زیر 14 سال نیست. بهتر است مخاطبان آن، کسانی باشند که از این سن عبور کرده اند. این سریال می تواند به خوبی، آینده ای از انسان ها و همچنین پیشرفت تکنولوژی را نشان دهد که بسیار جذاب و هیجان انگیز به نظر می رسد. 

البته شاید کم لطفی باشد اگر گفته شود که این مسائل در Almost Human، کمی ترسناک هستند؛ چرا که ممکن است ربات ها بتوانند روزی از روز ها، جایگزین انسان ها شوند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.