دانلود سریال
Emily in Paris

3939 تعداد بازدید
User 4
10
/
7
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
31
/
31
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Emily in Paris
دانلود سریال Emily in Paris

خلاصه داستان سریال Emily in Paris

مجموعه Emily in Paris حول یک دختر جوان و زیبا رو روایت شده است. این دختر به کار بازاریابی مشغول بوده و در حوزه مدیریت بازاریابی فعالیت می کند. این خانم در طی دوران کاری خود در مرحله ای به طور کاملا ناگهانی شغل مد نظر خود را در پاریس پیدا می کند. این دختر که امیلی نام دارد، مایل است که کار خود را در پاریس ادامه دهد. به همین دلیل به آن جا سفر کرده و زندگی جدید خود را در آن جا شروع می کند. زندگی امیلی در پاریس با انواع مختلف چالش ها و هیجانات زیادی همراه می شود.

در ادامه سریال Emily in Parisمی بینیم که امیلی در تلاش است در رقابت با همکاران خود موفق شود. او همچنین در تلاش است که در پاریس روابط دوستانه جدیدی ایجاد کند و شرایط یک زندگی آرمانی را برای خود فراهم کند. در ادامه این جریانات او از رابطه ایجاد شده در بین خود و یک پسر احساس گناه کرده و می خواهد او را فراموش کند. در کل امیلی در تلاش است تصمیم های اشتباه خود را که بر اساس احساسات گرفته است را جبران کند. نکته جالب این است که برای چندین بار پیاپی باز هم تصمیمات اشتباهی می گیرد.

 

سریال Emily in Paris

سریال Emily in Paris به عنوان یک مجموعه تلویزیونی در سال 2020 در کشور های ایالات متحده با دو زبان انگلیسی و فرانسوی ساخته شد. این سریال دارای 4 فصل مرتبط به هم بوده و نحوه روایت و اجرای آن بسیار جالب است؛ به گونه ای که بینندگان بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. این مجموعه در 31 قسمت به بینندگان ارائه شده و مدت زمان پخش هر کدام از این قسمت ها حدود 30 دقیقه است. زمان مناسب و کوتاه هر قسمت آن باعث شده که بینندگان بتوانند در زمان های مختلف به دیدن آن بپردازند.

نکته جالب در مورد سریال Emily in Parisاین است که از انواع ژانر های کمدی، درام و عاشقانه در آن استفاده شده است. از این طریق در سراسر دنیا تعداد بسیار زیادی بیننده را به خود اختصاص داده است. امیلی در پاریس، برای اولین بار در سال 1399 به کارگردانی دارن استار منتشر شد. نام آن برگرفته از موضوع اصلی داستان است و وجود بازیگران ماهر و مجربی مانند لیلی کانیز به جذابیت داستان چندین برابر کمک کرده است. فصل اول مجموعه امیلی در پاریس، برای اولین بار در سال 2020 از نتفلیکس پخش شد و بعد از آن به زبان های زیادی ترجمه شد.

 

نقد سریال Emily in Paris

در نقد مجموعه Emily in Paris می توان گفت که نحوه ساخت و اجرای آن به گونه ای است که مخاطب بعد از دیدن چندین قسمت آن، تمایل دارد ادامه آن را نیز نگاه کند. این مجموعه در جذب و همراه کردن مخاطب با خود بسیار خوب عمل کرده و جذب بینندگان بی شمار نیز ناشی از این موضوع است. این سریال در جشنواره های معتبر و متفاوتی مانند گلدن گلوب و امی برای چندین بار نامزد دریافت جوایز متعددی بود. این مسئله نشان از جذابیت و هیجان انگیز بودن آن دارد.

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-10-05 15:13:51
    لطفا فصل ۳ رو هم قرار بدین ممنون 🙏
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.