دانلود سریال
Barbarians

3799 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 28277
10
/
7.2
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Barbarians
دانلود سریال Barbarians

خلاصه سریال barbarians

داستان barbarians به هنگام اشغال رومیان آلمانیا مگنا (منطقه ای بین رود راین و البه) در اواخر سال 9 پس از میلاد صورت گرفت. رومیان این منطقه را به مدت ۲۰ سال به اشغال خود در آورده بودند و قبایل ژرمنی، تحت ستم مالیات های سنگین امپراتوری و مطالبات قرار گرفتند. آرمینیوس، یک اسب سوار در ارتش امپراتوری روم، یکی از اعضای قبیله چروسکی ژرمن است که در دوران کودکی او را به آلمانیا بر می گردانند تا به پوبلیوس کوئینکتیلیوس واروس (پدر رضاعی او) در حفظ نظم و امنیت منطقه کمک کند.

آرمینیوس با دیدن جنایات سربازان رومی بر مردم سابق خود، رئیس جدید قبیله چروسکی می شود و با متحد کردن قبایل در نهایت با کمک سوونلدا (دختر سگست) و فولکوین ولفسپیر، دو دوست صمیمی خود، شورشی را بر افروخته خواهد کرد. همراه برادر کوچکترش فلاووس و پدرش سگیمر به عنوان گروگان به روم منتقل شدند تا صلح بین قبیله خود را تضمین کند. فصل دوم که یک سال پس از وقایع جنگل توتوبورگ صورت گرفت، در واقع همان داستان فصل اول را روایت خواهد کرد. رومی ها در حال آماده شدن برای حمله هستند و آرمینیوس به خوبی می دانند که ماشین نظامی آن ها یک اشتباه را دو بار مرتکب نخواهد شد.

 

سریال barbarians

مجموعه تلویزیونی barbarians  دارای ژانر اکشن و درام و محصول کشور آلمان در سال ۲۰۲۰ است که به وسیله آندریاس هکمن، آرن نولتینگ و یان مارتین شارف ساخته شده است. در مجموعه بربری ها هر قسمت حدود ۲۸۰ دقیقه و دارای ۱۲ قسمت است. در این سریال لارنس روپ ژان گورسود و دیوید شوتر به ایفای نقش پرداخته اند. این مجموعه روایتی تخیلی از وقایع دوران اشغال آلمانی ها توسط امپراتوری روم و شورش قبایل آلمانی به رهبری آرمینیوس است. سریال بربری ها برای فصل دوم در 10 نوامبر 2020 تمدید شد و در 21 اکتبر 2022 در نتفلیکس به نمایش در آمد.

 

نقد سریال barbarians

سریال تلویزیونی بربری ها با ایجاد یک محیط دراماتیک و عاشقانه تلاش کرده این حماسه را کمی ملودرام نیز جلوه دهد. با این مشخصات، مجموعه های تاریخی این سبکی بسیار زیادی وجود دارد؛ اما آثاری مانند Vikings  یا The Last Kingdom به شکل محسوسی حرفه ای تر ساخته شده اند و barbarians کمی از آن ها عقب تر است. در حقیقت هر 2 سریال نام برده شده از نظر گستردگی و داستان سرایی از این مجموعه جدید نتفلیکس پیشی گرفته اند. از برخی جهات این مسئله شرم‌آور است که محیط کلاستروفوبیک جنگل توتوبورگ می توانست فضایی برای نمایش یک اکشن تاریخی و دلهره آور باشد. همچنین این محیط می توانست حجاب بزرگی برای نمایش یک داستان دراماتیک تر از این سریال باشد که به ما ارائه شده است.

روند کار barbarians حتی به علت ریتم به ظاهر تُند کار، در لحظاتی کسل کننده می شود. در حقیقت، رسیدن سریال به نبرد پایانی در طول 6 قسمت، از یک درگیری نه چندان بزرگ به یک هیاهوی گسترده چیز چندان جالبی نیست. همچنین ما در بربری ها شاهد یک مثلث عشقی کلیشه ای و گاهی دل پذیر، خورده روایت های متزلزل بین قبایل بربر و افراد ساده قدیمی الگویی هستیم که هرگز رشد نمی کنند. این مشکلات ذکر شده در مورد عدم رشد شخصیت، در نهایت مانع از بزرگ شدن مجموعه بربری ها خواهد شد و مانع از رسیدن به ارتفاعات مطلوبی که ممکن بود به دست آورد، می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.