دانلود سریال
Nobody's Looking

1926 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Nobody's Looking
دانلود سریال Nobody's Looking

خلاصه داستان سریال Nobody's Looking

این سریال که هیچکس نگاه نمی کند نام دارد، داستانی بسیار جذاب داشته و می تواند با ماجرایی که درون خود جای داده، بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جذب کند. داستان Nobody's Looking، زندگی فرشته ای را روایت می کند که به تازگی وظیفه ای را به عهده گرفته و به عنوان یک فرد تازه وارد در سیستمی که قرار دارد، شناخته می شود. او بسیاری از مسائل را ندانسته و عملکردش بر اساس چیز هایی است که فکر می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این فرد، یک روح سرگردان است که کار های بسیاری را انجام می دهد. 

او از این شرایط استفاده کرده و متوجه بسیاری از حقایق می شود. این فرشته که کار محافظت را به عهده دارد، با نام اولی شناخته می شود. اولی در سریال Nobody's Looking، روح سرکشی است که به هر جایی می رود. حقایقی که او کشف می کند و متوجه شان می شود، حقیقت هایی هستند که به نظر شکه کننده می رسند و درک آن ها کمی دشوار است. تمامی این مسائل، در مورد زندگی واقعی است که یک انسان می تواند آن را تجربه کند. اولی زمانی به این مسائل می رسد که متوجه می شود بیش از حد مشغول کارش بوده و دنیا هنوز هم در حال گردش است. 

 

سریال Nobody's Looking

می توان از کارولینا مارکویچ، مارکوس بالدینی و دنیل رزنده به عنوان کارگردانان اصلی این مجموعه تلویزیونی نام برد. آن ها وظیفه بسیار مهمی را در تنظیم و ساخت Nobody's Looking به عهده داشتند. وظیفه نویسندگی داستان این مجموعه که با نام هیچکس نگاه نمی کند یا هیچکس نمی بیند شناخته می شود، به عهده کارولینا مارکویچ و تئودور پوپویس بود. این مجموعه تلویزیونی در ژانر های درام، فانتزی و کمدی ساخته شده است که می توان ژانر کمدی را سبک قالب بر این مینی سریال دانست. 

این مجموعه تلویزیونی دارای 1 فصل و 8 قسمت است؛ با توجه به همین مسئله است که به آن، مینی سریال گفته می شود. بهتر است افراد زیر 12 سال، هیچکس نگاه نمی کند را تماشا نکند؛ چراکه این مجموعه مناسب سن آن ها ساخته نشده است. Nobody's Looking، محصولی از کشور برزیل بوده و به زبان پرتغالی ساخته شده است. اولین قسمت از این مجموعه 1 فصلی، در سال 2019 تولید شده و پخش شد. وظیفه انتشار تمامی قسمت های هیچکس نگاه نمی کند، به عهده شبکه Gullane بود. 

 

نقد سریال Nobody's Looking

با توجه به آنکه این مجموعه، ژانر های کمدی، درام و فانتزی را در خود جای داده، هر فردی که مخاطب یک کدام از این سبک ها باشد، می تواند هیچکس نگاه نمی کند را تماشا کرده و از دیدن آن لذت ببرد. لذت بردن اصلی از این مینی سریال، مربوط به دلیل داستان جذاب و خیره کنده آن است. این فرشته های محافظ مو قرمز در Nobody's Looking، توانستند در سایت IMDB امتیاز 7.8 را نصیب خود کنند. این امتیاز نشان می دهد که بسیاری از بینندگانی که سریال هیچکس نمی بیند را تماشا کرده اند، به آن رای مثبت داده و نظر خودشان را بیان کرده اند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.