دانلود سریال
The Spanish Princess

2783 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 9850
10
/
6.9
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Spanish Princess
دانلود سریال The Spanish Princess

خلاصه داستان سریال The Spanish Princess

داستان این سریال که با نام شاهدخت اسپانیایی شناخته می شود، زندگی شاهدختی را روایت می کند که کاترین آراگون نام دارد. کاترین در مجموعه The Spanish Princess، باید برای ملاقات کردن با نامزدی که برایش در نظر گرفته شده به انگلستان برود. کاترین، خودش دختر حاکمان فرناندوی دوم اسپانیا است که با نام های پادشاه آراگون و ایرابلا شناخته می شوند، است. او باید پس از رسیدن به مقصد، فردی را ببیند که آرتور نام داشته و شاهزاده ولز است. آرتور به عنوان فردی شناخته می شود که قرار است جانشنین تکلیفی هنری هفتم انگلستان شود. 

در واقع، آرتور و کاترین از بچگی برای هم در نظر گرفته شده بودند و حالا که به سنی رسیده اند که می توانند ازدواج کنند، باید برای دیدن همدیگر مشتاق باشند. کاترین در سریال The Spanish Princess، پس از سفرش به انگلستان متوجه می شود تمامی نامه های عاشقانه ای که دریافت می کرده، نوشته هنری است. در واقع، هنری برادر کوچک تر آرتور بوده و پسری بسیار مغرور و یک دنده به نظر می رسد. پس از این ماجرا ها، آرتور می میرد و شاهدخت قصه ما سعی می کند تا صلح را میان انگلستان و اسپانیا برقرار کند.

 او کم کم متوجه می شود که در حال جذب کردن هنری به خودش است. 

 

سریال The Spanish Princess

داستان این مجموعه که ژانر های درام، عاشقانه و تاریخی دارد، بر اساس رمان های شاهدخت همیشگی و نفرین شاه نوشته شده است. می توان از اما فراست و متیو گراهام به عنوان افرادی نام برد که وظیفه توسعه و تولید The Spanish Princess را به عهده داشتند. می توان از اندرو بوچان، لورا کارمایکل، الیونت کووان، جورجیا هنلی، ری استیونسون، شارلوت هوپ، آلیسا بوراچرو، آنتونیو د لا توره، پیتر ایگن، سای بنت، ایتفانی لیوای جان و هریت والتر به عنوان برخی از بازیگران شاهدخت اسپانیایی نام برد. 

کشور های بریتانیا و ایالات متحده آمریکا دست به دست هم داده و این مجموعه تلویریونی را ساخته اند. زبان اصلی شاهدخت اسپانیایی، زبان های انگلیسی، عربی، لاتین و اسپانیایی است. وظیفه تهیه کنندگی آن به عهده آندرئا دئوسبری و پت توکی دیکسون بود. می توان از متیو گراهام، اما فارست، چارلز هامپتون، اسکات هاف، کالین چندلر و چارلز پتینسون به عنوان برخی از تهیه کنندگان اجرایی The Spanish Princess نام برد. شاهدخت اسپانیایی در 2 فصل و 16 قسمت تولید شده است. 

هر قسمت از این مجموعه درام و عاشقانه، زمانی حدود 54 الی 60 دقیقه دارد. وظیفه پخش تمامی قسمت های این سریال به عهده شبکه استارز بود. اولین قسمت از آن در تاریخ 5 مه 2019 از همین شبکه منتشر شد. 

 

نقد سریال The Spanish Princess

با توجه به آنکه شاهدخت اسپانیایی بر اساس رمان های بسیار مجذوب کننده و محشر نوشته و تولید شده، می توان بخش عمده ای از موفقیت آن را مدیون این رمان ها بود. کاترین که در سن پایین، پس از چندین سال تحمل کردن مریضی شوهرش، بالاخره بیوه شده بود، نشان دهنده آن است که همه چیز با این قضیه پایان نمی یابد و می تواند آینده ای جذاب را در پیش داشته باشد. در عمق ماجرا های The Spanish Princess، بسیاری از مسائل نهفته که کمتر کسی به آن ها توجه می کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.