دانلود سریال
Pennyworth

3597 تعداد بازدید
User 2
10
/
10
AnimeList Rating
User 17208
10
/
7.9
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Pennyworth
دانلود سریال Pennyworth

خلاصه داستان سریال Pennyworth

داستان سریال Pennyworthبر روی یک شخص که در لندن کار می کند، تمرکز دارد. این شخص افسر سابق نیروی ویژه بوده که با گذشت زمان و تلاش های زیادی که انجام داده بود، به این درجه دست پیدا کرده است. در این داستان سعی بر آن است که دوران جوانی و اصل و ریشه این شخص که آلفرد پنی ورث نام دارد را بررسی کند. آلفرد در گذشته به عنوان یک سرباز ویژه هوایی مشغول به فعالیت بود. این شخص در گذر زمان اقدام به تشکیل یک شرکت امنیتی می کند و برای انجام این کار راهی لندن می شود.

در ادامه مجموعه Pennyworthشاهد آن هستیم که آلفرد در جهت انجام کار خود با یک شخص جوان و بسیار پول دار آشنا می شود. آلفرد بسیار تمایل دارد با این جوان که اسمش توماس وین است، همکاری کند؛ به او نزدیک شده و در ادامه با هم به انجام کار مورد نظرشان می پردازند. در این سریال شاهد هستیم که آلفرد پس از خدمت در ارتش انگلیس، به عنوان یک پرستار در آستانه گروگان گیری به یک سازمان جنجالی می پیوندد. راز ها و جنایات لندن در دهه 1960 میلادی از ویژگی های برجسته انگلیس است. آلفرد یکی از افرادی است که در این جریانات و جنایت حضور داشته و فعالیت می کند.

 

سریال Pennyworth

سریال Pennyworthبه عنوان یک مجموعه تلویزیونی جذاب در بین مردم شناخته می شود. این سریال محبوب در سال 2019 با کارگردانی برونو هلر اجرا شد. این مجموعه در کشور های ایالات متحده ساخته شد و برای اولین بار از طریق شبکه Epix پخش شد و تاریخ انتشار آن به تابستان سال 1398 بر می گردد. در اجرای آن از ژانر های متنوعی استفاده شده که ارزش و جذابیت آن را برای بیننده چندین برابر کرده است. انواع ژانر های به کار رفته در این سریال را می توان در 3 ژانر اکشن، درام و جنایی طبقه بندی کرد.

Pennyworth در 2 فصل متمایز اجرا و منتشر شد. این مجموعه تلویزیونی دارای 30 قسمت بوده و تعداد متناسب این قسمت ها از نکات برجسته آن به شمار می رود. مدت زمان پخش هر کدام از این قسمت ها 36 دقیقه بوده و در آن ها سعی شده از اضافه گویی های بیهوده خودداری شود. سازندگان این مجموعه باب کین و بیل فینگر هستند. در این مجموعه بازیگرانی مجربی همچون جک بانون، ریان فلچر، پالوما فیت و جیسون فلمینگ ایفای نقش کرده و جذابیت موجود را دو چندان کرده اند. مسئولیت بخش آهنگ سازی آن بر عهده دیوید روسو قرار دارد.

 

نقد سریال Pennyworth

مجموعه Pennyworth در جذب مخاطب و افزایش بینندگان به خوبی عمل کرده است؛ زیرا نحوه بازی بازیگران، این امکان را به بیننده می دهد که به صورت کامل با جریانات داستان آشنا و هم سو شوند. این مجموعه دارای امتیاز 8 از 10 بوده که امتیاز بسیار خوبی محسوب می شود و نشان از رضایت بینندگان آن دارد. نکته جالب توجه در پنی ورث، نحوه زمان بندی مناسب تمامی قسمت های آن است که با گرفتن حداقل زمان ممکن از بینندگان، امکان تماشا را به آن ها می دهد. در آن سعی شده است تا مطالب و موارد اصلی و مهم بیان شده و از اضافه گویی های متعدد خودداری شده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.