دانلود سریال
The Expanse

7690 تعداد بازدید
User 6
10
/
8.33
AnimeList Rating
User 162016
10
/
8.5
IMDB Rating
62
/
62
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Expanse
دانلود سریال The Expanse

خلاصه سریال the Expanse

‎داستان سریال the expanse۲۰۰ سال بعد در آینده، دنیایی که در آن کل منظومه شمسی به تسخیر انسان در آمده است و از سکنه پر شده است، اتفاق می افتد؛ کارآگاهی به نام Josephus Miller درمنطقه کمربند سیارک ها مامور یافتن زن مفقود شده ای به نام Julie Mao می شود. درهمین حال، James Holden کاپیتان کشتی فضایی به نام Canterbury در نزدیکی سیاره زحل، قصد دارد که به راز پیام های عجیبی که از فضاپیمای متروکه ای در حال ارسال است، سر در بیاورد؛ ولی این کنجکاوی سرآغاز ماجراهای تراژیکی برای او و ساکنان سفینه اش می شود.

این در حالی است که میلیون ها کیلومتر آن سوتر Chrisjen Avasarala دبیر کل سازمان ملل، در تلاش است تا به هر شیوه ممکن مانع از جنگ بین ۲ سیاره زمین و مریخ شود. ولی به زودی هر ۳ این افراد جدا از هم در می یابند که ماجرای زن مفقود گشته و سرنوشت سفینه Canterbury بخشی از توطئه ای بسیار بزرگ است که کل حیات بشریت را تهدید می کند.
 

سریال the expanse

The Expanse یک مجموعه تلویزیونی با ژانر درام، اسرار آمیز و علمی تخیلی و محصول کشور آمریکا است که توسط مارک فرگوس و هاک استبی برای شبکه Syfy ساخته شده است؛ بر اساس مجموعه ای از رمان هایی به همین نام نوشته جیمز اس. ا. کوری تولید شده است. Syfy سریال گستره را پس از گذشت 3 فصل کنسل کرد. آمازون گستره را خریداری کرد و ۳ فصل دیگر تولید کرد و فصل ششم و آخرین آن در 10 دسامبر 2021 پخش شد. سریال گستره دارای ۶ فصل و ۶۲ قسمت است که مدت زمان هر اپیزود ۶۰ دقیقه طول می کشد. این مجموعه علمی تخیلی از سال ۲۰۱۵ تولید شده و در سال ۲۰۲۱ پخش آن به اتمام رسید.

 

در اکتبر 2014 مشخص شد که تری مک دونا کارگردانی ۲ قسمت اول این مجموعه تلویزیونی را بر عهده خواهد داشت. در می 2015، قبل از پخش فصل اول، نوشتن برای فصل دوم آغاز شد که در دسامبر 2015 سفارش داده شد. فصل دوم The Expanse در یک فوریه 2017 برای اولین بار پخش شد. در 16 مارس 2017، گستره توسط Syfy برای فصل سوم 13 قسمتی برای پخش در سال 2018 تمدید شد. ۴ کمیک دیجیتال بر اساس کتاب ها و گره زدن به مجموعه تلویزیونی توسط ComiXology منتشر شده است. 
 

نقد سریال the expanse

The Expanse پاسخ مثبت انتقادی با ستایش ویژه برای جلوه های بصری، توسعه شخصیت و داستان سیاسی اش دریافت کرده است. این سریال یک جایزه هوگو برای بهترین نمایش دراماتیک و ۳ نامزدی جایزه زحل برای بهترین سریال تلویزیونی علمی تخیلی دریافت کرد. این مجموعه علمی تخیلی در IMDB امتیاز 8.5 را کسب کرده است. 

مبارزه های فضاپیماها در مجموعه تلویزیونی گستره، برخی از واقع گرایانه ترین و نفس گیرترین مبارزه هایی است که در این زمینه دیده شده است. اینجا خبری از مانورهای میلینیوم فالکون مانند جنگنده های جنگ جهانی دومی نیست. اگر حتی یک عدد لیوان روی زمین میخ نشده باشد، همان لیوان می تواند به خطرناک ترین سلاحِ دنیا در داخل کابین تبدیل شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.