دانلود سریال
Hilda

2595 تعداد بازدید
User 3
10
/
7
AnimeList Rating
User 13773
10
/
8.6
IMDB Rating
34
/
34
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Hilda
دانلود سریال Hilda

خلاصه داستان سریال hilda

hilda دختر جوان ۱۱ ساله با موهای آبی است که بین اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 تا 1995، با مادرش یوهانا و شاخه گوزنش در یک کلبه کوچک در جنگل و نزدیکی شهر محصور شده ترولبرگ به دنیا آمد و بزرگ شد. هیلدا و مادرش به زودی برای زندگی بهتر و تربیت مناسب هیلدا برای همیشه به شهر نقل مکان می کنند. در طول انیمیشن، او و شاخه گوزنش که بعدا توسط یک جن به نام آلفور و دوستان صمیمی فریدا و دیوید همراه هم می شوند و به تعدادی ماجراجویی می روند و با حیوانات، مردم و ارواح مرموزی که در آن اطراف زندگی می کنند، دوست می شوند. 

او بعدا به طور موقت به یک ترول تبدیل می شود و یاد می گیرد که زندگی در دنیای شبانه آن ها چگونه است؛ در حالی که سعی می کند راهی برای برگشت به خانه پیدا کند. فریدا (با صدای آمیرا فالزون اوجو) بهترین دوست هیلدا است که سیاه پوست بریتانیایی است. او به علت مهارت های سازمانی خود، نشان های بسیاری را به عنوان پیش آهنگ گنجشک به دست آورده است. او بعدا آموزش جادوگری را زیر نظر ماتیلدا پیلکویست آغاز کرد تا با هیلدا به عنوان یک جادوگر تبدیل شود و در نهایت در انجام جادوهای قدرتمند مختلف مهارت پیدا کرد.
 

سریال hilda

هیلدا یک مجموعه تلویزیونی انیمیشنی است که بر اساس رمان گرافیکی به همین نام، اثر لوک پیرسون تولید شده است. این سریال توسط Silvergate Media و Mercury Filmworks تهیه شده است. مجموعه هیلدا در 21 سپتامبر 2018 به عنوان مینی سریال نتفلیکس عرضه شد که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. با توجه به پاسخ مثبت، انیمیشن هیلدا برای فصل دوم در 8 اکتبر 2018 تمدید شد. اولین نمایش جهانی ۲ قسمت اول در جشنواره بین المللی کودکان نیویورک در 25 فوریه 2018 بود. فصل دوم در 14 دسامبر 2020 منتشر شد و انیمیشنی با عنوان hilda و پادشاه کوهستان در 30 دسامبر 2021 در نتفلیکس به نمایش در آمد.

در 19 نوامبر 2021، Silvergate Media اعلام کرد که این مجموعه برای فصل سوم تمدید شده است. این مجموعه دارای ژانر ماجرا جویی، انیمیشن، کمدی، خانوادگی و فانتزی است. هیلدا از 2 فصل و 26 اپیزود تشکیل شده است که هر قسمت حدود ۲۴ دقیقه زمان دارد. Hilda محصول مشترک کشور آمریکا، کانادا و انگلستان است.
 

نقد سریال hilda

مجموعه تلویزیونی هیلدا ۲ بار در ۲ سال جوایز آنی را برای بهترین سریال کودکان و جوایز امی را برای بهترین سکانس اصلی، بهترین سریال تلویزیونی کودکانه و تدوین برجسته در یک برنامه روزانه دریافت کرد و جایزه دوم را با Animaniacs برابر کرد. hilda تحسین منتقدان و طرف داران کتاب های هیلدا را دریافت کرده است؛ آن ها نویسندگی، شخصیت ها، انیمیشن و اجراهای آوازی آن را ستایش می کنند. در جمع‌آوری مرورRotten Tomatoes، فصل یک بر اساس 10 بررسی با میانگین امتیاز 9.00/10، 100% امتیاز تازه دریافت کرده است.

اجماع منتقدان این وب سایت می گوید: این انیمیشن جادوی متحرک با بالاترین درجه است؛ hilda با موفقیت احساسات پیچیده و شخصیت های جذاب را در یک ماجرا جویی مسحور کننده به تصویر می کشد که برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان مناسب است. هیچ اتفاق نظر منتقدی برای فصل 2 وجود ندارد. امیلی اشبی از Common Sense Media به مجموعه هیلدا ۴ ستاره از ۵ ستاره داد و اظهار داشت که هیلدا خودش، بهترین کیفیت سریال است؛ اما از شخصیت های کنجکاو، داستان سرایی استثنایی و Toonboom نیز بهره می برد. 

 

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.