دانلود سریال
The Flight Attendant

2993 تعداد بازدید
User 3
10
/
6
AnimeList Rating
User 59511
10
/
7.1
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Flight Attendant
دانلود سریال The Flight Attendant

خلاصه سریال the flight attendant

در سریال the flight attendantمهمان دار آمریکایی Cassie Bowden، یک الکلی بی پروا است که در طول پرواز مشروبات الکلی می نوشد و وقت خود را با غریبه ها از جمله مسافرانش به رابطه جنسی می گذراند. هنگامی که او در اتاق هتلی در بانکوک با خماری از شب قبل از خواب بیدار می شود، متوجه جسد مرده یکی از مسافران آخرین پرواز خود می شود که در حالی که گلویش بریده شده، در کنار او افتاده است. او که می ترسد با پلیس تماس بگیرد، صحنه جرم را تمیز می کند، سپس به دیگر خدمه هواپیمایی که به فرودگاه سفر می کنند، می پیوندد. او هنوز نمی تواند شب ها را راحت سپری کند و از فلش بک های متناوب یا توهمات در مورد آن رنج می برد، شروع به تحقیق می کند که قاتل چه کسی می تواند باشد.

 

فصل دوم the flight attendant، یک سال پس از اتفاقات فصل قبل اتفاق می افتد. کاسی اکنون به صورت پاره وقت برای سیا کار می کند؛ جایی که در بین پروازها از مردم مراقبت می کنند. او یک سال هوشیار بوده است، عضو ثابت الکلی های گم نام است و به لس آنجلس نقل مکان کرده است. در طی ماموریتی در برلین، هدف او توسط زنی که وانمود می کند اوست، ترور می شود. او توسط تصاویر دوپلگنگر خود تسخیر شده است و سعی می کند بفهمد چه کسی جعل هویت او است؛ در حالی که بار دیگر دچار توهم می شود؛ این بار از نسخه های گذشته خود که سعی می کنند او را متقاعد کنند که به همان چیزی که قبلا بوده بازگردد.
 

سریال the flight attendant

خدمه پرواز یا The Flight Attendant یک مجموعه تلویزیونی ۹ قسمتی با ژانر رازآلود، کمدی، هیجانی و درام آمریکایی است که توسط استیو یوکی بر اساس رمانی به همین نام، نوشته کریس بوجالیان، در سال ۲۰۱۸ تولید شده است. در این مجموعه Kaley Cuoco در نقش اصلی بازی می کند و در 26 نوامبر 2020 درHBO Max پخش شد. در دسامبر 2020، این سریال برای فصل دوم تمدید شد که اولین بار در 21 آوریل 2022 پخش شد.

در 27 اکتبر 2017، اعلام شد که شرکت سازنده کیلی کوکو، نورمن پروداکشنز، حقوق رمان، مهمان دار هواپیما را انتخاب کرده است. این رمان به عنوان یک مجموعه تلویزیونی محدود با Cuoco به عنوان تهیه کننده اجرایی توسعه داده شد. در 1 ژوئیه 2019 اعلام شد که گرگ برلانتی به عنوان تهیه کننده اجرایی از طریق Berlanti Productions به سریال پیوسته است. در 18 دسامبر 2020، HBO Max سریال را برای فصل دوم تمدید کرد. پس از اعلام توسعه مجموعه، Cuoco نیز برای بازی در خدمه پرواز انتخاب شد. در سپتامبر 2019، سونویا میزونو برای بازی در کنار کوکو انتخاب شد. در ماه اکتبر، Michiel Huisman، Colin Woodell، Rosie Perez و Zosia Mamet به بازیگران سریال پیوستند.
 

نقد سریال the flight attendant

فصل اول سریال the flight attendant نقدهای مثبت بسیاری دریافت کرد. در جمع آوری بررسی Rotten Tomatoes، بر اساس 69 بررسی، این مجموعه دارای 97 درصد تاییدیه با میانگین امتیاز 7.4 از 10 است. فصل دوم نیز اکثرا نقد های مثبتی دریافت کرد.  در Rotten Tomatoes، بر اساس 53 بررسی، دارای 86٪ تاییدیه با میانگین امتیاز 7.15 از 10 است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.