دانلود سریال
WandaVision

9485 تعداد بازدید
User 28
10
/
8.39
AnimeList Rating
User 349880
10
/
7.9
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال WandaVision
دانلود سریال WandaVision

خلاصه داستان سریال WandaVision

داستان این مجموعه تلویزیونی، روایتی از زندگی دختر و پسری جوان است که راز های بسیاری درون هر کدام از آن ها نهفته است. این 2 شخصیت اصلی در سریال WandaVision با نام های واندا ماکسیموف و ویژن شناخته می شوند. وانداویژن روایتی از داستان ابرقهرمانانه آن ها است. این 2 فرد، سعی می کنند در کنار این قابلیت خود، همانند بسیاری از افراد عادی زندگی کرده و به دیگران نشان ندهند که چنین قدرت هایی را دارند. هیچکس نمی تواند از ظاهر زندگی آن ها حدس بزند که در باطن، اوضاع شان چگونه می گذرد!

ویژن و واندا ماکسیموف، دختر و پسری دبیرستانی هستند که به دلیل این راز ها، همیشه از این می ترسند که دوستان و آشنایان شان متوجه راز شان شوند! با توجه به همین مسائل است که آن ها در سریال WandaVision، سعی می کنند از دوستان شان دوری کنند و کمتر در جمع ها، شرکت کنند تا کارشان برای حفظ نگه داشتن راز هایشان چندان سخت نشود. ماجرای اصلی از آنجایی شروع می شود که آن ها با هم آشنا شده و رابطه شان را با دوستی پیش می برند تا اینکه در آینده، اتفاقات بسیاری برایشان رخ داده و زندگی شان را تغییر می دهد. 

 

سریال WandaVision

این مجموعه تلویزیونی که ژانر های معمایی، درام، اکشن، علمی تخیلی، ماجراجویی، عاشقانه، کمدی و همچنین ابرقهرمانی را در خود جای داده، توسط جک شفر ساخته شده است. این فرد به همراه مت شکمن، کارگردانی وانداویژن را به عهده داشتد. WandaVision، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. پل بتانی، تیونا پریس، الیزابت اولسن، رندل پارک، ایوان پیترز، کت دنینگز، دبرا جو روب، فرد ملامد و کاترین هان از بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. 

تهیه کنندگی وانداویژن به عهده فردی به نام چاک هیوارد بود. می توان از کوین فوگی، ویکتوریا آلونز، جک شفر، لویی دی اسپوسیتو و مت شاکمن به عنوان تهیه کندگان اجرایی این مجموعه ابرقهرمانی نام برد. تمامی قسمت های آن در لس آنجلس و آتلانتا ضبط و تصویربرداری شده اند. این مینی سریال، تنها در 1 فصل و 9 قسمت ساخته شده است. وظیفه تولید WandaVision، به عهده کمپانی مارول استودیوز بود. هر کدام از قسمت های این مجموعه، زمانی حدود 30 الی 50 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

 وظیفه پخش تمامی قسمت های وانداویژن به عهده شبکه دیزنی پلاس بود. اولین قسمت از آن در تاریخ 15 ژانویه 2021 روی شبکه رفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال WandaVision

با توجه به آنکه بسیاری از صحنه های این مجموعه تلویزیونی در محیط های جذاب و چشمگیر ضبط شده، توانسته نظر بینندگان را به سمت خود جلب کند. البته بخش عمده ای این نظرات مثبت را می توان در صحنه ها و سکانس هاس کمدی WandaVision جست و جو کرد. این مینی سریال توانست در سایت IMDB امتیاز 8 را از آن خود کند. بنا بر این امتیاز و رای مثبت بینندگان می توان کفت که بسیاری از بازیگران آن، به بهترین شکل ممکن بازی کرده و با نقش خود در مجموعه خو گرفته بودند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-11-22 01:00:58
    واقعا ادم فکر نمیکنه اینطوری باشه سریال.بعضی جاهاش واقعا مو های تنم سیخ میشه
  • 1400-07-10 18:00:35
    لینک دانلود کار نمی کنه
  • 1400-04-25 17:55:59
    هم خنده دار و هم خفن و باحال
  • 1399-12-23 21:03:31
    .download links not working
  • 1399-12-20 16:34:48
    خوبه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.