دانلود سریال
Fate: The Winx Saga

3932 تعداد بازدید
User 2
10
/
7
AnimeList Rating
User 52312
10
/
6.8
IMDB Rating
13
/
13
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Fate: The Winx Saga
دانلود سریال Fate: The Winx Saga

خلاصه داستان سریال Fate: The Winx Saga

این مجموعه که با نام سرنوشت: حماسه وینکس شناخته می شود، داستان زندگی فردی را به تصویر می کشد که متوجه شده قدرت های فوق العاده ای دارد. این فرد در سریال Fate: The Winx Saga، با نام بلوم شناخته می شود. البته بلوم در این مجموعه تلویزیونی، تنها نبوده و به همراه 4 فرد دیگر، به جایی می رود که زندگی اش را از سر بگیرد و بتواند قدرت هایش را در بهترین حالت ممکن استفاده کند. این افراد، به عنوان پری شناخته می شود و هر کدام از آن ها قدرت های منحصر به فردی دارند و حالا قصد دارند که چگونگی استفاده از قدرت هایشان را یاد بگیرند. 

این 5 پری، برای آنکه بتوانند قدرت های جادویی خود را کنترل کنند و از آن ها در بهترین حالت ممکن بهره ببرند، به مدرسه ای جادویی می روند که آلفیا نام دارد. آلفیا در سریال Fate: The Winx Saga، جایی است که می تواند هر پری را با هر قدرتی که دارد، آماده کند تا آن فرد بتواند از قدرت هایش در برابر تهدید هایی که می شود، استفاده کند. این 5 پری در سرنوشت: حماسه وینکس، می خواهند قدرت هایشان را به گونه ای یاد بگیرند که بتوانند با استفاده از آن ها، جلوی هیولا هایی که بسیار خطرناک هستند بایستند و از خودشان دفاع کنند. 

 

سریال Fate: The Winx Saga

می توان از پرکیوس مصطفی، آبیگیال کوون، هانا وان در وثویسن، هانا کویین، استفن وولفندن و لیزا جیمز به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی هیجان انگیز به ایفای هنرمندی پرداخته اند. Fate: The Winx Saga، ژانر های ماجراجویی، اکشن، درام و فانتزی را در خود جای داده است. می توان از برین یانگ به عنوان فردی نام برد که کارگردانی و سازندگی این سریال اکشن و ماجراجویانه را به عهده داشت. سرنوشت: حماسه وینکس، محصول مشترک کشور های انگلستان و ایتالیا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

بهتر است افرادی که زیر 16 سال هستند، این مجموعه اکشن را تماشا نکنند. تا به حال 2 فصل از سرنوشت: حماسه وینکس ساخته شده است که در این 2 فصل، 13 قسمت قرار دارد. اولین فصل از این مجموعه 6 قسمت و فصل بعدی آن 7 قسمت را درون خود جای داده است. هر کدام از این قسمت های Fate: The Winx Saga، زمانی حدود 45 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی قسمت ها، به عهده شبکه جهانی نتفلیکس بود. اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی ماجراجویانه در سال 2021 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال Fate: The Winx Saga

هر سریالی که بتواند از مرز 7 امتیاز در سایت IMDB عبور کند، می تواند نام و عنوان خوبی را دریافت کرده و نشان دهد که بسیار پر بیننده است. سرنوشت: حامسه وینکس با آنکه داستانی بسیار جذاب و چشمگیر داشته، اما نتوانسته بنا بر دلایل دیگر، در جایگاه مناسبی از این سایت قرار گرفته و امتیاز بالایی را دریافت کند. Fate: The Winx Saga در این سایت، به امتیاز 6.8 دست یافت. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-05-31 11:03:03
    سلام، لینک‌های 720p x265 از PSA اشتباهه همون لینک‌های x264 گذاشته شده
    • 1400-06-10 05:07:34
      حل شد
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.