دانلود سریال
Kevin (Probably) Saves the World

1511 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4634
10
/
7.7
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Kevin (Probably) Saves the World
دانلود سریال Kevin (Probably) Saves the World

خلاصه داستان سریال Kevin (Probably) Saves the World

اگر عاشق سریال هایی هستید که مضمون بسیار جذابی داشته باشد و بخش کمدی آن بیش از هر سبک دیگری خودنمایی می کند، بهتر است از Kevin (Probably) Saves the World غافل نشوید. این مجموعه تلویزیونی، داستان مردی را به تصویر می کشد و روایت می کند که به نظر می رسد بد شانس است. هر چیزی که برای او اتفاق می افتد، نشان از همین شانس افتضاح او دارد! این مرد که در این مجموعه تلویزیونی با نام کوین شناخته می شود، دست به هر کاری می زند، تمامی کارهایش نقش بر آب می شوند. 

ماجرا تا همینجا پیش نمی رود و مشخص می شود که داستان قرار است بیش از این قضیه جذاب شود. پس از این ماجرا ها است که همه چیز جذاب تر از قبل شده و مشخص می شود که از دست کوین هم کار هایی بر می آید و او تنها فکر می کند که فردی بسیار بد شانس است. کوین در سریال Kevin (Probably) Saves the World، ماموریت دارد که دنیا را نجات دهد. تمامی این قاضایا در حالی رخ می دهند که کار های کوین بسیار خنده دار بوده و او باید در حالی که گمان می کند فردی بسیار بد شانس است، کار هایی را انجام دهد که دنیا رو به افول نرود. 

 

سریال Kevin (Probably) Saves the World

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های کمدی، فانتزی، درام و تخیلی ساخته شده، به عهده تارا باترز بود. تارا باترز به عنوان یکی از بهترین کارگردان هایی شناخته می شود که توانست این مجموعه کمدی را بسازد و آن را به بهترین شکل ممکن تولید کند. بهتر است افرادی که سنی زیر 14 سال دارند، Kevin (Probably) Saves the World را تماشا نکنند؛ چراکه برخی از صحنه های آن مناسب چنین افرادی نیست. داستان آن توانسته یکی از مهم ترین بخش ها را به خود اختصاص دهد و بخش عمده ای از موفقیت خود را با توجه به آن رقم بزند. 

این سریال، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. این مجموعه کمدی که داستان کوین بد شانس را به تصویر می کشد، دارای 1 فصل است. همین 1 فصل، 16 قسمت را در خود جای داده که هر کدام از این قسمت ها، زمانی حدود 42 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. اولین قسمت از Kevin (Probably) Saves the World، در سال 2017 پخش شد. وظیفه انتشار تمامی قسمت های آن به عهده شبکه ABC آمریکا بود. این شبکه، تمامی قسمت های این مجموعه کمدی را طی سال های 2017 الی 2018 پخش کرد. 

 

نقد سریال Kevin (Probably) Saves the World

این مجموعه تلویزیونی برای افرادی که عاشق سریال های کمدی و علمی تخیلی هستند، عالی است؛ چراکه بسیاری از صحنه های آن خنده دار بوده و بر اساس ذهنیت فیلمنامه نویس آن ساخته شده است. با توجه به همین مسائل بود که سایت معتبر IMDB در سال 2017 به آن امتیاز 7.8 را داده است. این امتیازی که به Kevin (Probably) Saves the World تعلق گرفته، بنا بر رای و نظر مثبت بخش عمده ای از بینندگان آن است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.