دانلود سریال
Tribes of Europa

2245 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 13323
10
/
6.7
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Tribes of Europa
دانلود سریال Tribes of Europa

خلاصه داستان سریال Tribes of Europa

این مجموعه که با نام قبایل اروپا شناخته می شود، داستان زندگی 3 خواهر و برادر را به تصویر می کشد. این 3 خواهر و برادر، در سریال Tribes of Europa، در سال 2074 زندگی می کنند. آن ها با نام های  لیو کیانو و الیا شناخته می شوند. هر کدام از آن ها در شرایطی قرار می گیرند که باید زندگی خود را به صورت جداگانه پیش ببرند و راه خود را بروند. در طی این سال، یا توجه به شرایطی که پیش آمده، اروپا شکل جدیدی را به خود گرفته و قبایل جدیدی را شکل داده است؛ هر کدام از این 3 خواهر و برادر، در یکی از این قبایل زندگی می کنند. 

وقتی اروپا شکل و سیستم جدیدی را در پیش می گیرد که، یک فاجعه جهانی مرموز در میان قبیله های اروپایی شکل گرفته است. در Tribes of Europa، این جنگ میان افرادی بود که در قبایل اروپا که ویران شده بودند رخ داد. بنا بر همین مسائل بود که زندگی این خواهران و برادران که در این مجموعه شخصیت های اصلی را بازی می کردند، دچار تغییر شده و هر کدام از آن ها در مسیر خاصی از زندگی شان قرار گرفتند. آن ها باید راه خودشان را در این اروپای جدید پیدا کنند و با توجه به این مسیر، روز هایشان را سپری کنند. 

 

سریال Tribes of Europa

فیلیپ کو و فلوریان بکسیمر به عنوان کارگردانان این مجموعه که به ژانر های فانتزی، اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی و درام ساخته شده، شناخته می شوند. Tribes of Europa، یکی از محصولات کشور آلمان بوده و به زبان های آلمانی و انگلیسی ساخته شده است. می توان از دیوید علی راشد، هنریت کانفوریس، ملیکا فروتن، امیلیو ساکرایا و اولیور مازوکی به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی ماجراجویانه به ایفای نقش پرداخته اند و وظیفه بسیار مهمی را به عهده گرفتند. 

این مجموعه آلمانی به عنوان یک مینی سریال شناخته می شود؛ چراکه تنها 1 فصل دارد. در همین 1 فصل، 6 قسمت قرار گرفته است. بهتر است افراد زیر 18 سال، این مینی سریال اکشن و ماجراجویانه را تماشا نکنند. وظیفه تولید Tribes of Europa به عهده پلتفرم نتفلیکس بود. این شبکه، تمامی این 6 قسمت را در خود قرار داده و پخش کرده است. البته شبکه دابلیو بی تلویژن هم وظیفه پخش تمامی قسمت های های قبایل اروپا را به عهده داشت. اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی فانتزی در سال 2021 منتشر شد. 

 

نقد سریال Tribes of Europa

بخش عمده ای از موفقیت های قبایل اروپا را می توان مربوط به داستان جذاب آن دانست. با توجه به همین جذابیت مضمون داستان این مینی سریال بود که قبایل اروپا توانست در سایت IMDB امتیاز 6.8 را کسب کند. این امتیاز، بر اساس نظر و رای مثبت بسیاری از بینندگان برای این مجموعه تلویزیونی در نظر گرفته شده است. البته بهتر است این موفقیت Tribes of Europa را تنها به داستان آن نسبت نداد و برخی عوامل دیگر همچون: کارگردانی خوب، بازی عالی بازیگران و... را هم در این ماجرا دخیل دانست. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.