دانلود سریال
Ejen Ali

1474 تعداد بازدید
User 1
10
/
5
AnimeList Rating
User 358
10
/
8.4
IMDB Rating
26
/
26
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Ejen Ali
دانلود سریال Ejen Ali

خلاصه داستان سریال Ejen Ali

این مجموعه انیمیشنی، در مورد پسری نوجوان است که پس از یک اتفاق ناگهانی، قدرت های بسیاری را به دست می آورد. این پسر در سریال Ejen Ali، مامور علی نام دارد و بنا بر رخدادی که برایش پیش می آید، چنین اسمی را از آن خود کرده و به عنوان مامور شناخته می شود. مامور علی پس از آنکه با یک فناوری فوق پیشرفته آشنا شده و از آن استفاده می کند، به قدرت های فوق العاده و منحصر به فردی دست پیدا می کند. این فناوری پیشرفته، مربوط به یک سیستم هوشی بوده و می توان آن را با عنوان تکنولوژی IRIS شناخت. 

این پسر نوجوان که حالا مامور علی نام دارد، باید از این قدرت های خارق العاده خود استفاده کرده و از آن ها در جهت مبارزه با دشمن هایش بهره ببرد. دشمنی او با افراد دیگر اصلا قضیه شخصی نداشته و مربوط به شهرش است. این دشمنان در سریال Ejen Ali، از هیچ سعی و تلاشی دریغ نمی کنند تا مامور علی قدرت های خود را از دست دهد. در واقع آن ها مصمم هستند تا توانایی های این پسر نوجوان را از او بگیرند. البته مامور علی با تلاش ای فراوان و پشتکاری که دارد، این قضایا و همچنین ماجرا های دیگری را نیز پشت سر می گذارد و آن ها را حل می کند. 

 

سریال Ejen Ali

در همین ابتدا بهتر است ذکر کنیم که این مجموعه انیمیشنی مناسب کودکان زیر 7 سال نبوده و توصیه می شود افرادی که سنی بیشتر از 7 سال دارند، مامور علی را تماشا کنند. کارگردانی Ejen Ali که در ژانر های هیجان انگیز، علمی تخیلی، اکشن، کمدی، فانتزی و خانوادگی ساخته شده، به عهده محمد اسامه زید بود. این مجموعه انیمیشنی، محصولی از کشور مالزی بوده و به زبان های انگلیسی، ملایی و هندی ساخته شده است. محمد اسامه زید وظیفه نویسندگی داستان و فیلمنامه مامور علی را هم به عهده داشت. 

می توان از آیدا رهایو، شفیق عیسی، نورحیاتی ماسلینی، امیر بامر و اذمن زولکیپلی به عنوان برخی از صداپیشگانی نام برد که در این مجموعه به جای شخصیت های اصلی صحبت کرده و به نقش آفرینی پرداخته اند. مامور علی، انیمیشنی است که در 2 فصل و 26 قسمت ساخته شده است. وظیفه پخش تمامی قسمت های Ejen Ali، به عهده شبکه های مالیزیا دیجیتال اکونومی کورپوریشن، واو انیمیشن و پرایم ورکز استودیوز بوده است. اولین قسمت از این انیمیشن هیجان انگیز در سال 2016 روی این شبکه ها قرار گرفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال Ejen Ali

با توجه به آنکه این انیمیشن، شخصیت پردازی های محشری داشته و تمامی آن ها را به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده، می توان آن را به عنوان یک سریال موفق شناخت. مامور علی توانست بنا بر این مسائل و همچنین داستان و مضمون جذاب و چشم نوازی که داشته، در سایت IMDB امتیاز فوق العاده ای را کسب کند. امتیاز Ejen Ali در این سایت، 8.3 بود که می توان چنین امتیازی را یکی از شاهکار هایی دانست که هر انیمیشن یا سریال نمی تواند به آن دست پیدا کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.