دانلود سریال
In the Dark

2454 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 14515
10
/
7.5
IMDB Rating
52
/
52
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال In the Dark
دانلود سریال In the Dark

خلاصه داستان سریال In the Dark

بسیاری از افراد گمان می کنند نا بینا بودن، یکی از مقوله هایی است که نمی توان چندان با آن مانور داد و فردی که چنین مسئله ای برایش پیش آمده، نمی تواند بسیاری از کار ها را انجام دهد. اگر شما هم در این دسته از افراد قرار دارید، بهتر است سریال In the Dark را تماشا کنید و متوجه شوید که نا بینا بودن، دلیل بر محدود بودن نیست و فردی که از قدرت بینایی برخوردار نیست، می تواند بسیاری از کار ها را به تنهایی هم انجام دهد. درون تاریکی، مجموعه ای تلویزیونی است که علاوه بر داستان جنایی اش، می تواند بسیاری از مسائل را به شما آموزش دهد. 

فردی که در درون تاریکی، شخصیت اول را دارد، زنی جوان است که با چنین خصلتی، همواره سعی می کند تا اتفاقاتی که دور و برش افتاده اند را حل کرده و پس از آن، زندگی آرام و بی دردسری را تجربه کند. این زن جوان در سریال In the Dark، از هیچ سعی و تلاشی دریغ نمی کند تا بتواند کسی که دوستش را کشته، پیدا کند. ماجرای قتل دوست او بسیار پیچیده به نظر می آید، اما این زن جوان همواره بر آن است که پی قضیه را گرفته و در نهایت، ماجرای پشت پرده این قتل را حل کند و متوجه شود که قاتل دوستش چه کسی است! 

 

سریال In the Dark

شاید بر اساس تعریفی که از داستان داشتیم، گمان کنید که فقط ژانر جنایی در درون تاریکی خودنمایی می کند، اما اینگونه نیست. می توان از ژانر های درام، رازآلود، کمدی، ترسناک و همچنین اکشن به عنوان ژانر های دیگری نام برد که در این In the Dark یافت می شوند. زیاد بودن سبک های یک سریال، دست عوامل دیگر را باز گذاشته و همین قضیه باعث می شود که بینندگان زیادی آن را تماشا کنند. دلیل زیاد شدن بینندگان را می توان در این دانست که هر بیننده می توان دوست دار یک یا چند سبک مختلف از یک مجموعه باشد. 

کارگردانی درون تاریکی به عهده کورین کینگزبوری بود. با توجه به آنکه سبک اصلی درون تاریکی، سبکی جنایی است، توصیه می شود افرادی که زیر 14 سال قرار دارند، آن را تماشا نکنند. این مجموعه تلویزیونی درام و جنایی، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از پری متفلد، بروک مارخان، مورگان رانتز و ریچ سامر به عنوان برخی از بازیگران In the Dark نام برد. درون تاریکی، دارای 4 فصل و 52 قسمت است که هر کدام از آن ها 42 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

اولین قسمت از این سریال در سال 2019 تولید و منتشر شد. 

 

نقد سریال In the Dark

یکی از بولد ترین و برجسته ترین مسائلی که در مجموعه درون تاریکی به آن اشاره شده، در مورد نا بینا بودن آن زن جوان است. با توجه به این موضوع، می توان در مورد زندگی افرادی که از این نعمت خدا دادی محروم هستند، اطلاعات بسیاری را کسب کرد. In the Dark توانست با توجه به مضمونی که دارد، امتیازات بسیاری را از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.